31.05.2021 / 13:15
StoryEditor

Biedronka 3.0 – lider rynku detalicznego wprowadza nowy koncept sklepu. Co się zmieniło? [GALERIA]

Biedronka 3.0 to najnowszy koncept opracowany przez największą sieć handlową w Polsce (fot. JMP)
Biedronka 3.0 to najnowszy koncept opracowany przez największą sieć handlową w Polsce (fot. JMP)
Biedronka 3.0 to najnowszy koncept opracowany przez największą sieć handlową w Polsce (fot. JMP)
Biedronka 3.0 (fot. JMP)
Biedronka 3.0 to najnowszy koncept opracowany przez największą sieć handlową w Polsce (fot. JMP)
Biedronka 3.0 (fot. mat. własne)
Biedronka 3.0 to najnowszy koncept opracowany przez największą sieć handlową w Polsce (fot. JMP)
Biedronka 3.0 (fot. JMP)
Biedronka 3.0 to najnowszy koncept opracowany przez największą sieć handlową w Polsce (fot. JMP)
Biedronka 3.0 to najnowszy koncept opracowany przez największą sieć handlową w Polsce (fot. JMP)
Biedronka 3.0 to najnowszy koncept opracowany przez największą sieć handlową w Polsce (fot. JMP)
Biedronka 3.0 to najnowszy koncept opracowany przez największą sieć handlową w Polsce (fot. JMP)
Po dwóch i pół roku rozwijania sklepów w koncepcie określanym jako Biedronka 2.0, dyskontowa sieć poszła o krok dalej i stworzyła kolejny, jeszcze nowocześniejszy format placówki handlowej. Pojedyncze spośród licznych zmian testowano początkowo w różnych lokalizacjach, aż w końcu połączono je w całość i ochrzczono mianem Biedronki 3.0. Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, od początku 2021 r. najnowszy koncept wdrożono w ponad 100 nowych lub zmodernizowanych sklepach Biedronki. Wiemy też, ile takich placówek będzie działać na koniec tego roku.

- Przebudowaliśmy całą koncepcję sklepu 2.0 do sklepu 3.0 - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Piotr Kosarzycki, dyrektor ds. zarządzania powierzchnią sprzedaży i merchan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 13:55