28.09.2021/16:24

Biedronka będzie miała swoje dark stores! Razem z Glovo udostępni usługę Biedronka Express BIEK. Zakupy dojadą w 15 minut

Sieć Biedronka i Glovo zacieśniają współpracę. Od 15 października, w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi, każdy kto korzysta z aplikacji Glovo będzie mógł kupić produkty z Biedronki i otrzymać je w ramach 15-minutowej dostawy – także w niedziele.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Nickt 29.09.2021

    @Monika Barbora niby spoko, ale bazują na Stokrotce, dość ograniczona oferta asortymentowa, dużo cen jest z kosmosu w dodatku. A jak są ciekawe promocje to absurdalnie reglamentują towar i wydzielają po kilka sztuk. Co nie zmienia faktu, że oczywiście jest co wybrać, na upartego, bardzo porządnie zorganizowany sklep i dostawy (zarówno Barbora jak i Stokrotka). Szkoda, że Biedronka tak nie potrafi.

  • Nickt 29.09.2021

    @Amman Jakie "frustracje" skoro de facto sam potwierdzasz to co piszę nt. Glovo i Biedronki?

  • Amman 29.09.2021

    Pomijając absolutnie niską jakość dotychczasowego połączenia glovo z biedrą, to @Nickt ma jakieś spore frustracje do wylania i chyba nie jest to najlepsze miejsce do takich gorzkich żali. Rynek wszystko weryfikuje. Ja po dwóch próbach spasowałem, bo po prostu był przekroczony każdy poziom żenady przy tych zamówieniach i tyle. Od śmierci dotcomu Tesco korzystam z wielu innych sklepów (jokr, e-spar, frisco, czasem swyft, z rzadka barbora) i jestem szczęśliwym człowiekiem.

  • Nick 29.09.2021

    A mnie akurat ta sytuacja nie dziwi. Biedronka to właściciel z Portuglii, Glovo - z Hiszpanii. Łatwo się dogadali... Zjawili się tutaj, żeby na Polakach robić interesy, a nie dopieszczać ich... minimalne koszty własne, maksymalne zyski.

  • Monika 29.09.2021

    zamawiałam raz przez Glovo - to była porażka. Nigdy więcej.
    Zakupy robię z Barbora i jestem mega zadowolona z jakości, sposobu dostawy, czasu w jaki mam to dostarczone. To co zamawiam Glovo mi nie dostarczy :) za dużo i za ciężkie

  • Nickt 28.09.2021

    Kontaktowałem się np. z jednym z oddziałów firmy Stava - realizują dostawy samochodowe m.in. dla Stokrotki i Polo Marketu. Rozmawiałem też z Voltem, który dostarcza np. dla Spara. Obie te firmy próbowały, bezskutecznie, nawiązać współpracę z Biedronką. Rozumiecie coś z tego? Uczepili się kurczowo tego śmiesznego Glovo i świata poza nim nie widzą! Tym bardziej chore, że to personel Biedronki kompletuje zamówienia, a potem kurier je tylko dostarcza, więc technicznie nie byłby to najmniejszy problem, żeby realizować np. większe zamówienia innym kurierem albo dać klientowi możliwość wyboru! Ale nie, nie dadzą, każdego chcą zmusić do męczenia się z Glovo.

  • Nickt 28.09.2021

    Warto jeszcze raz dodać, że brak strony internetowej do zamówień i zmuszanie ludzi do korzystania z tej nędznej apki to jest naprawdę śmiech na sali. Tam sobie można pączka zamówić, a nie zakupy z prawdziwego zdarzenia zrobić. Czy ktoś tego nie ogarnia? Jak można ludziom taką ciemnotę wciskać kolejny rok? A o darkstorach to ja im mówiłem od 2015 roku mniej więcej. Robią to w końcu, ale jako jedni z ostatnich, a ponadto nie potrafią ogarnąć prawdziwych dostaw! Niczego nie kupię, nawet stacjonarnie, w Biedronce dopóki nie będzie wreszcie normalnie z zamówieniami. Potrafiliście zrobić karty lojalnościowe to dlaczego bronicie się rękami i nogami przed sklepem internetowym w postaci normalnej strony gdzie każdy rejestruje konto, dodaje kartę płatniczą, kartę lojalnościową, nr tel. i składa konkretne zamówienia! Mnie nie jest potrzebna dostawa w 15 min. tylko pełna oferta sklepu, z promocjami i wyborem takim jak na półkach! Apka Glovo to jest żenujący substytut, a nie "sklep internetowy". Czy wy naprawdę nie ogarniacie ile pieniędzy tracicie przez to? I po co zachęcacie na stronie do wydawania nawet 200zł na takie zamówienie skoro potem kurier 50-70% nie przywiezie "bo za dużo". A na zwrot kasy czeka się miesiąc od kontaktu z czatem bo to śmieszne Glovo nie ma ani maila ani nr tel. Przecież to jest jawne robienie idiotów z ludzi i wyciąganie z nich kasy za nic! Jak się w końcu za to wezmę to polecą miliardowe kary od UOKiK!

  • Nickt 28.09.2021

    I co z tego, skoro nie chcą odczepić się od Glovo ani dodać innych kurierów? Glovo przywozi max. 9kg i objętość plecaka, więc co ja mam tam kupować? Jogurty i ciastka? I nie przekraczając kwoty 100zł zapłacę paręnaście złotych za dostawę i jeszcze za torby termiczne do tego. Poza tym jest kłamstwem i manipulacją, że "produkty w tych samych cenach co w sklepach sieci Biedronka" - wystarczy spojrzeć w bieżące promocje na stronie i następnie w ofertę widoczną w Glovo. Albo czegoś nie ma (np. z mięsem jest problem) albo cena jest regularna, a nie promocyjna. W praktyce klient płaci 2x albo nawet 3x więcej za dany produkt! To jest wszystko skandal do natychmiastowego wyjaśnienia poprzez UOKiK bo dzwonienie do nich w tej sprawie nic nie daje. Nie można również korzystać ze swojej karty lojalnościowej, więc spora część produktów w dobrych cenach jest wyłączona. Innych nie ma w cale, jeszcze inne mają inne ceny niż na półkach. A oni zachwyceni sami sobą. Przez to ich całe Glovo od ponad 2 lat kupuję z dostawą w innych sieciach i jak widać nic się chyba nie zmieni bo Biedronka nie potrafi zlecić opracowania sklepu internetowego z prawdziwego zdarzenia tak jak np. Stokrotka! A tym bardziej zorganizować dostaw samochodowych, żeby było po prostu normalnie! Śmiech na sali.

  • Bulbulator 28.09.2021

    Znając jakość Glovo to te 15 minut pozostanie tylko ich mokrym marzeniem.

  • m1992 28.09.2021

    Jestem ciekaw, czy to będzie obejmowało całą Warszawę.
    Dla przykładu, sprawdzałem lokalizację w Wawrze i tam w ogóle usługi pokroju Glovo / Uber kiepsko działały, o liskach i jokrach nie mówiąc.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także