28.12.2018 / 14:42
StoryEditor

Szef Jeronimo Martins zapowiada: Biedronka będzie otwierać 100-150 sklepów rocznie, w planach ekspansja zagraniczna

Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Pedro Soares Dos Santos, prezes zarządu i CEO Grupy Jeronimo Martins w rozmowie z „Business Insider Polska (BIP)” zapowiedział, że sieć Biedronka w najbliższych latach powinna otwierać 100-150 nowych sklepów rocznie.

Prezes Grupy Jeronimo Martins wskazał, że firma nadal będzie się rozwijać na polskim rynku, a „być może w ciągu najbliższych dwóch lat także poza granicami Polski”....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 19:46
StoryEditor
Rewolucja w ofercie spożywczej Amazona. Gigant e-commerce wprowadza 1000 produktów pod marką własną

Amazon wprowadza do oferty markę Amazon Grocery, czyli 1000 produktów pod marką własną, które łączą najlepiej sprzedające się produkty dotychczas sprzedawane pod markami Amazon Fresh i Happy Belly. W ofercie są m.in. świeże warzywa, nabiał, mięso i przekąski – w większość w cenie poniżej 5 dol.

Amazon Grocery – nowa marka prywatna Amazona

Amazon ogłosił wprowadzenie na rynek Amazon Grocery – nowej marki własnej żywności, która oferuje ponad 1000 wysokiej jakości pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 16:32
StoryEditor
Empik mocno ugryzie Rossmanna. Sieć salonów wprowadzi nową ważną dla klientów usługę
Empik Foto i PhotoAiD uruchamiają pilotaż Foto Kiosków. Profesjonalne zdjęcia w 3 minuty w salonach Empik

Empik rozszerza usługi o Foto Kioski – samoobsługowe automaty do druku zdjęć w 3 minuty. Rozwój sieci foto kiosków, to efekt współpraca z firmą PhotoAiD. W planach są testy a następnie ekspansja automatów w całej Polsce. Nowy koncept to rewolucja w druku cyfrowym w modelu omnichannel.

Dotychczas na szeroką skalę druk zdjęć w sklepach oferowała sieć drogerii Rossmann, można było je odnaleźć także w niektórych sieciach sklepów, np. Auchan. Empik 

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 13:13