18.03.2022/15:01

Biedronka chce otworzyć kolejne dark store'y, wierzy w przyszłość "digital convenience"

Usługa Biek wdrożona testowo w ubiegłym roku przez Biedronkę we współpracy z Glovo będzie rozwijana. Dyskonter w 2022 r. zamierza uruchomić kolejne dark store'y i obserwować, w jakim tempie koncept ten zadomawia się na naszym rynku. Zarazem największa sieć handlowa w Polsce deklaruje, że jest zadowolona z dotychczasowego przebiegu pilotażu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • żal 21.03.2022

    Za to ja już nie wierzę Biedronce. Kolos na glinianych łapkach, które zaczynają się trząść pod naporem, coraz silniejszej, konkurencji. Jeszcze ruszy InPost Fresh i będzie pozamiatane. Wiele produktów jest niejadalnych - okropny twaróg, żółty ser, pełne wody mięso, niezbyt smaczne i drogie słodycze, itp. itd. Już od dawna tam nie kupuję.

  • Nickt 19.03.2022

    Żenująca usługa. Nie ma to nic wspólnego ze sklepem online, okrojona oferta produktów, nie działają promocje dla posiadaczy kart lojalnościowych, nie sposób jest zrobić normalne zakupy bo rowerzysta przywiezie tylko 8kg maksymalnie, itd. A Biedronka dalej zachwycona sobą. Tymczasem Polomarket i Strokrotka zdobywają coraz więcej klientów bo mają porządnie zrobione sklepy w necie i bardzo sprawną dostawę.

  • zawer 18.03.2022

    JOKR też wierzył

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także