09.01.2017/10:58

Biedronka łączy produkty w paczki podarunkowe dla dzieci i dorosłych

Sieć Biedronka rozpoczęła sprzedaż paczek podarunkowych. Przy sklepowych kasach znaleźć można je w trzech rożnych wariantach: w wersji dla dzieci, w wariancie standardowym dla dorosłych oraz w wariancie premium, również dla dorosłych.

Zawartość wszystkich paczek - sprzedawanych po cenach 84,99 zł, 89,99 zł i 159,99 zł - prezentowana jest przy stoiskach kasowych. Zestawy produktów reklamuje hasło "Prezent zawsze trafiony". Wewnątrz paczek, obok licznych słodyczy, znaleźć można m.in. puzzle Trefl (wariant dla dzieci), czy ręcznik z kolekcji zaprojektowanej przez Macieja Zienia specjalnie dla klientów Biedronki.

Paczki podarunkowe dostępne są tylko w niektórych sklepach Biedronki. Przygotowanie skompletowanych zestawów pozwala sieci na osiągnięcie wyższej marży, niż w przypadku sprzedawania produktów oddzielnie, a także na "opróżnienie magazynów". Klientowi oszczędza natomiast czasu i daje mu nowy impuls zakupowy oraz świadomość, że w dyskontowej sieci może znaleźć prezent dla swoich bliskich.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.