13.07.2020/12:35

Biedronka, Lidl i inne sieci handlowe odmrażają budżety reklamowe [BADANIE]

W pierwszej fazie pandemii wiele firm ograniczyło komunikację w mediach, co natychmiast przełożyło się na spadek znajomości reklam poszczególnych marek. Dane z badania YouGov BrandIndex, realizowanego cyklicznie przez agencję badawczą Inquiry pokazują, że ich aktywność w tym zakresie wraca do normy. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Relo 10.08.2020

    ciekawę jaką jeszcze reklame wymyślą spece od me? ostatnio całkiem fajnie im to wychodzi

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.