26.07.2018 / 15:00
StoryEditor

Biedronka nie wierzy w inflację cen żywności w Polsce

()
Jeśli uwzględnić promocje, w Biedronkach mamy do czynienia ze spadkiem cen żywności. Najważniejszym czynnikiem wzrostu udziałów w całym rynku był wzrost sprzedaży LfL. Plany inwestycyjne Jeronimo Martins Polska nie są zagrożone.

Ana Luísa Virgínia, szefowa biura zarządu Jerónimo Martins, przyznaje otwarcie, że oficjalne dane na temat inflacji cen żywności w Polsce stanowią dla firmy pewną zagadkę....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 15:48
StoryEditor
Hybrydowe mięso w Lidlu. Klienci nie zauważą różnicy! Co trafiło na sklepowe półki?

Na półkach Lidla w Belgii pojawiła się nowa propozycja dla mięsożerców – mielone mięso, które tylko w 60 proc. jest mięsem, a resztę stanowi białko roślinne. Nowy produkt to kolejny krok niemieckiego dyskontera w kierunku zrównoważonej oferty, choć nie jest to jego pierwszy eksperyment z tzw. mięsem hybrydowym. Jakie cele przyświecają tej decyzji i co dokładnie trafia do sklepów?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Skład nowego mięsa w Lidlu
  • Wzrost cen mięsa
  • Lidl stawia na roślinne białko
  • Mięso hybrydowe będzie powszechne?

Lidl w Belgii oficjaln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 08:49
StoryEditor
Sieć handlowa zarządzana przez Polaków rośnie jak szalona. W rok 208 sklepów
Sieć handlowa zarządzana przez Polaków rośnie jak szalona. W rok 208 sklepów (fot. Studenac)

Sieć handlowa Studenac osiągnęła imponujący wzrost sprzedaży poprawiając wyniki o 22 proc. To po części efekt otwarcia 140 nowych sklepów, ale też wzrostu sprzedaży LFL. Studenac jednak nie zatrzymuje się i chce w tym roku otworzyć kolejne 160 sklepów. Ile punktów sieć chce mieć do 2028 roku?

Z artykułu dowiesz się:

  • Sieć Studenac z dużym wzrostem sprzedaży, także LfL
  • Ogromy wzrost liczby sklepów w Studenac
  • Ile sklepów planuje mieć sieć Studenac do 2028 roku?
  • Polacy w zarządzie chorwackie sieci 

Sieć Studenac z dużym wzrostem sprzedaży, także LfL

Chorwacka sieć handlowa Studenac imponuje tempem rozwoju. Obecnie jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

W 2024 roku Studenac osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 816,5 mln EUR w 2024 r. Jest to aż o 22 proc. więcej niż w roku poprzednim. Warto także dodać, że przychody ze sprzedaży pro forma wzrosły o 24 procent w porównaniu do 2023 roku i wyniosły 871 milionów euro.

To po części efekt akwizycji i rozwoju sieci sklepów chorwackiego detalisty. Ale na uwagę zasługuje  też znaczny Wzrost sprzedaży "like-for-like" (LfL). W 2024 roku w porównaniu do wcześniejszego okresy było to aż 11 proc. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 06:18