28.12.2017 / 13:52
StoryEditor

Biedronka odnotuje w czwartym kwartale wzrost sprzedaży większy od zakładanego [PROGNOZA]

Biedronka osiągnie w IV kw. wzrost sprzedaży LfL o 6,5 proc. (fot. mat. prasowe)
Rekordowo niskie bezrobocie, wzrost płac i co za tym idzie poprawiające się nastroje konsumentów – te czynniki sprawiają, że Haitong Bank podniósł prognozę wyników sprzedażowych Biedronki z 5,5 proc. do 6,5 proc. LfL. Analitycy podwyższyli też prognozę wyników rocznych dla roku finansowego 2018 z 5 do 6 proc.

Większa sprzedaż powinna pomóc sieci w neutralizacji wzrostu kosztów operacyjnych, związanych z presją płacową. Analitycy Haitong Banku prognozują zatem, że marża EBITDA utrzyma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 15:15
StoryEditor
Lidl Polska oferuje ponad 1500 produktów z certyfikatami zrównoważonego rozwoju
Na zdj. szyld na sklepie dyskontowej sieci Lidl (fot. PixelBiss/Shutterstock)

Coraz więcej konsumentów w Polsce zwraca uwagę na pochodzenie i sposób wytwarzania kupowanych produktów. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w działaniach sieci handlowych, które coraz częściej rozwijają ofertę certyfikowanych artykułów spożywczych. Jak w praktyce wygląda podejście Lidla do kwestii bezpieczeństwa żywności i zrównoważonego rozwoju?

Połowa Polaków stara się wybierać produkty uznawane za bardziej zrównoważone

Według danych z raportu "Ekobarometr" przygotowanego przez SW Research, ponad połowa Polaków ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 13:23
StoryEditor
Rząd pójdzie na wojnę z małpkami?! "Wkrótce zapadną decyzje"
(fot. Shutterstock)

"Małpki są kolejnym tematem, nad którym pracujemy" - zdradził w wywiadzie udzielonym "Pulsowi Biznesu" Jarosław Neneman, wiceminister finansów. Co to dokładnie oznacza?

Jarosław Neneman zapytany przez "Puls Biznesu" o tzw. opłatę małpkową - czyli opłatę od alkoholu sprzedawanego w butelkach o małej pojemności - odparł, iż "trwają jeszcze a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. listopad 2025 00:57