22.11.2016/06:40

Biedronka oferuje karty podarunkowe. Liczy na klientów biznesowych

W coraz szerszej ofercie Biedronki od niedawna znajdują się karty podarunkowe. Produkt ten kierowany jest przez sieć nie bezpośrednio do klientów, lecz do firm. Dyskonter liczy na to, że w okresie przedświątecznym przedsiębiorstwa zamiast konstruować tradycyjne paczki bożonarodzeniowe zdecydują się na wręczenie swoim pracownikom właśnie kart zakupowych.

- Odkryj przepis na doskonały prezent! Zyskaj narzędzie, które pomoże ci w polepszaniu relacji biznesowych - brzmi komunikat Biedronki adresowany do firm.

Portugalska sieć podkreśla, że użytkowanie jej kart podarunkowych nie wiąże się z żadnymi opłatami ani po stronie zamawiającego kartę ani jej późniejszego użytkownika. Wskazuje, że poprzez kartę wykorzystać można środki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Twierdzi też, że karty stanowić będą narzędzie motywacyjne dla pracowników.

Biedronka oferuje dodatkowe usługi związane z kartami, takie jak ich personalizacja (z logiem firmy), dołączenie do nich listu intencyjnego, oraz wysyłki indywidualne do klienta.

Dyskonter obiecuje ważność środków na karcie przez minimum 12 miesięcy od daty aktywacji. Kartę doładować można kwotą z przedziału od 10 zł do 5 tys. zł.

Z kart podarunkowych Biedronki korzystać można we wszystkich sklepach sieci w Polsce, a więc niemal w 2700 miejscach na terenie całego kraju.

Czytaj także:
Gang Świeżaków Świątecznie. Rusza nowa akcja lojalnościowa Biedronki

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • kk 13.01.2017

    Czy jest możliwość sprawdzenia pozostałej Kwoty na karcie. Karta na świąteczne zakupy z biedronki.

  • Britcom5 21.11.2016

    Pomysł od czapy czyli znak na totalny brak pomysłów. Podobno już się szykuje zmiana bossa. Te zawalone sklepy towarem po promocyjnym musi kosztować.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.