26.09.2022 / 13:00
StoryEditor

Opaski i teleopieka pozwolą Biedronce handlować w niedziele. Czy sieć z tego skorzysta? [TYLKO U NAS/GALERIA]

W sklepach Biedronka można zamówić opaskę telemedyczną (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
W plotkach o tym, że Biedronka stanie się "placówką medyczną", było jednak ziarnko prawdy. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, w sklepach lidera handlu w Polsce zaczęły pojawiać się urządzenia z opaskami telemedycznymi. Pod względem formalnym wszystko zostało skonstruowane na tyle zręcznie, że wydaje się, iż Biedronka z powodzeniem mogłaby prowadzić handel we wszystkie niedziele, korzystając z jednego z wyjątków przewidzianych w ustawie. Jak dotąd sieć nie zdecydowała się na taki krok.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 11:56
StoryEditor
H&M rozwija Sellpy w Polsce. Dzięki nowej usłudze grupa ma szansę na zdobycie kolejnych udziałów w rynku
Sellpy i H&M wspierają modę cyrkularną (mat. prasowe)

Sellpy, internetowa platforma second-hand należąca do Grupy H&M, rozszerza swoją działalność lokalną w Polsce, ułatwiając sprzedaż używanej odzieży, akcesoriów i artykułów lifestylowych. Nowe centrum dystrybucji ma usprawnić logistykę i obsługę kupujących i sprzedających.

Platforma Sellpy uruchomiła lokalną usługę zakupową w Polsce w 2021 roku. Obecnie rozszerza swoją działalność, wprowadzając nową usługę sprzedaży, która umożliwi łatwe przekazyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.06.2025 / 08:00
StoryEditor
Auchan ma ambitne plany inwestycji na 2025 r. Sieć przyspiesza rozwój we wszystkich kanałach sprzedaży
Alexandre Saussard, prezes zarządu Auchan Polska

Auchan Polska inwestuje w nowy magazyn, rozpycha się w e-commerce, optymalizuje największe placówki i rozwija franczyzę mniejszych. O planach inwestycyjnych sieci mówi Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska.

Jak wyglądają plany inwestycyjne Auchan w Polsce?

Oczywiście priorytetem jest dla nas dalszy rozwój sieci sklepów i zwiększenie penetracji marki na rynku, głównie mniejszych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 06:07