16.04.2020/16:28

Biedronka organizuje akcję wsparcia dla małych polskich producentów

Biedronka zainicjowała wsparcie dla małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów.

Sieć Biedronka zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową. Firma przekonuje, że teraz jest najlepszy moment na nawiązanie współpracy, która jednocześnie pomoże producentom przejść przez zawirowania gospodarcze. Sieć elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego.

Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało teraz maksymalnie uproszczone. Żeby to zrobić, nie trzeba już szukać konkretnych kupców, wystarczy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu 2 tygodni.

– W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie – szczególnie w trudnych momentach – może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki. W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę – zachęca Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Korzyści z tej akcji odczują również klienci sklepów Biedronka. Dzięki niej zwiększy się bowiem różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach sklepów.

Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Uczestnik. 18.04.2020

    Nie jeden zbankrutował przez MARKETY biorą towar nie płacą w terminach.UWAŻAĆ!!!!!!!!!!!

  • sebav220 17.04.2020

    Proszę o podanie linku do strony bo nie mogę znaleźć formularza do kontaktu

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.