25.11.2019/08:53

Biedronka otwiera najnowocześniejszy sklep. W środku kącik kawowy, a na dachu panele słoneczne

Biedronka otworzy we wtorek w Warszawie sklep, w którym zaprezentuje kilka nowych konceptów. Nowoczesną placówkę przy ul. Modlińskiej wyróżniają proekologiczne rozwiązania technologiczne – m.in. panele fotowoltaiczne, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, czy komunikacja marketingowa w sklepie na ekranach LCD zamiast papieru. Będzie to również pierwsza Biedronka w Polsce, w której ruszy samoobsługowy kącik „Kawa i Ciacho”, oferujący szybkie zakupy kawy i dań lunchowych, oraz darmowe wi-fi dla klientów.

Najnowocześniejsza Biedronka w Polsce, która zostanie otwarta przy ul. Modlińskiej na północy Warszawy, zasilana będzie panelami fotowoltaicznymi. Na klientów czekać będzie 60 miejsc parkingowych. Co ciekawe, oświetlenie parkingowe w 100 proc. zasilane będzie energią słoneczną i wiatrową. W pobliżu sklepu ulokowana będzie stacja rowerów Biedronka Modlińska.

- Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też dynamicznie się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy, ekologiczny sklep przy ul. Modlińskiej. Na miejscu na klientów czeka szeroka oferta świeżych produktów, i zupełnie nowe doświadczenie zakupowe - mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

Nowy sklep wyposażony został w system wykrywania kolejek do kasy, który od razu zawiadamia obsługę. Oczekiwanie w kolejce ma być zresztą krótsze także dzięki sześciu kasom samoobsługowym. W placówce działać będą również cztery standardowe kasy.

Przestrzeń wewnątrz placówki przy ul. Modlińskiej została podzielona na czytelne sekcje, spośród których zdecydowanie dominuje oferta produktów świeżych. Klienci nie znajdą tu oddzielnej strefy z artykułami przemysłowymi, placówka kładzie nacisk na ofertę spożywczą w tym produkty świeże i bio.

W ramach całkowicie odświeżonej wizualnie sekcji warzyw i owoców, została również wydzielona strefa warzyw i owoców BIO oraz wyciskarka do soków. Nowością jest także odrębna wyspa z pozostałymi produktami BIO i vege – od mąki po topinambur czy quinoę. Swój nowoczesny i przestronny wygląd placówka zawdzięcza też zupełnie nowym systemom regałów i półek oraz szerszym alejkom.

Jedną z nowości w sklepie jest koncept kawiarniany o nazwie "Kawa i ciacho". Znajduje się on tuż przy wejściu. W tej strefie Biedronka zaproponuje klientom cappuccino, latte, espresso, ale także słodkie i słone przekąski, batony, dania typu food-to-go, napoje i soki, a także prasę. Za zakupy dokonywane w kąciku kawiarnianym klienci zapłacą od razu w kasie samoobsługowej.

- Mamy coraz mniej czasu i coraz częściej gdzieś się spieszymy. To rozwiązanie skierowane jest w szczególności do tych klientów Biedronki, którzy nie mają czasu na duże zakupy i nie chcą stać w kolejce, aby kupić dobrą kawę czy szybki lunch w drodze do pracy lub w jej trakcie. Za produkty kupione w kąciku kawowym klienci mogą zapłacić bezpośrednio przy nim - wyjaśnia Paweł Stolecki.

Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • ann 26.11.2019

    ale lada z miesęm i wędlinami to była już z 5-6 lat temu w biedronce na ul. modzelewskiego (potem została skasowana)
    na początku była tam gdzie obecnie jest wystawiona chemia gospodarcza i papiery
    a potem była w miejscu gdzie obecnie są alkohole

  • piotrek 26.11.2019

    te rowery są po to aby pracownicy nie mogli ściemniać że nie mają jak dojechać do roboty lub z niej wrócić (problem soboty i poniedziałku po niedzieli niehandlowej gdy zmiana kończy się o 23:45 - sobota oraz 0:15 zaczyna się - poniedziałek)

  • tonog 26.11.2019

    z torebkami foliowymi takimi jak na warzywach jest mały problem
    zgodnie z przepisami prawnymi sklep nie pobiera opłaty za nie gdy Klient zapakuje w nie produkty które nie mają opakowania np. owoce warzywa , bułki
    ale jak zapakuje w nie np. serek bądź paczkę wędlin sklep powinien obciążyć go opłata 20gr inaczej złamie przepisy prawne

  • kibic 26.11.2019

    pepsi... jakie prostytutki... w cenach marki własnej... a bzdury od opowiadają jaką to wartość chcą budować i cennik za cennikiem tylko tam ciągle jakby taniej

  • Luq 26.11.2019

    Trzeba przyznać, że robi wrażenie- wszystko równiutko poukładane, czyściutkie. Ciekawe ile osób nad tym pracowało? Podejrzewam jednak, że 2 osoby na sklepie nie ogarnął tego burdelu jak już się sklep otworzy.

  • zert 26.11.2019

    Czy inne Biedy mozna jakos zmusic do posprzatania.? Taki banal: SPRZATAC , myc koszyki, bo w Biedzie nie spelniaja zadnych standardow. Jak mozna wlozyc jedzenie do czegos co sie turla po podlodze i lepi od brudu , nie jest czerwone lecz szare?! Potem z tego syfu - do lodowki?

  • Maks 25.11.2019

    lada z mięsem to chyba jeszcze za wcześnie w dyskontach! Najpierw kasy samoobsługowe!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.