21.09.2022 / 10:54
StoryEditor

Biedronka otworzyła e-sklep marki własnej Dada na platformie Glovo [NASZ NEWS]

Brak pieluszek marki Dada w domu? Kurier Glovo dowiezie je w 30 minut, także w niedzielę (fot. mat. prasowe/Jeronimo Martins Polska)
Znana głównie z pieluszek marka własna sieci Biedronka doczekała się własnego sklepu na platformie Glovo - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. To środek służący umacnianiu pozycji brandu Dada na rynku, ale też kolejny etap współpracy dyskontera z Glovo.

W e-sklepie marki Dada, w którym 20 września można już było składać zamówienia dostępne są głównie pieluchy i pieluchomajtki dla dzieci, ale to nie wszystko. Jego oferta o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 08:28
StoryEditor
Olbrzymi wzrost cen kawy w sklepach w Polsce! Podwyżki nawet o jedną trzecią
Na zdj. półka z kawą w sklepie w Poznaniu (fot. aileenchik/Shutterstock)

W ciągu pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku kawa w sklepach podrożała średnio o 22,6 proc. rok do roku. Wzrost cen kawy mielonej sięgnął 28,8 proc. rdr., a rozpuszczalnej - 16,4 proc. rdr. W samym tylko trzecim kwartale br. podwyżki wyniosły odpowiednio 28,7 proc., 36,8 proc. i 20,6 proc. Dla porównania, w całym 2024 roku kawa mielona zdrożała jedynie o 5,4 proc., a rozpuszczalna - o 1 proc.

Wraz ze wzrostem cen, w sieciach handlowych przybywa promocji na kawę - wynika z danych UCE Research oraz Uniwersytetu WSB Merito. W pierwszym półroczu br. liczba akcji ra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 17:12
StoryEditor
Visa ma sposób na agentów AI robiących zakupy w internecie. Czym jest Trusted Agent Protocol?
Visa wprowadza Trusted Agent Protocol. Bezpieczeństwo zakupów z udziałem sztucznej inteligencji (fot. EFL Leasing)

Wraz z gwałtownym wzrostem aktywności sztucznej inteligencji w e-commerce, sprzedawcy stanęli przed nowymi wyzwaniami związanymi z rozpoznawaniem zaufanych agentów AI i ochroną przed złośliwym oprogramowaniem. Visa odpowiada na te potrzeby, wprowadzając Trusted Agent Protocol – rozwiązanie mające zdefiniować standard komunikacji pomiędzy agentami AI a sklepami internetowymi.

W ciągu ostatniego roku ruch pochodzący od sztucznej inteligencji na stronach amerykańskich sklepów wzrósł o ponad 4 700 proc. Jednocześnie 85 proc. kupujących, którzy korzysta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. październik 2025 01:17