25.07.2018/10:41

Biedronka podsumowała akcję lojalnościową „Dumni z naszych”

W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych”, zorganizowanej przez Biedronkę z okazji tegorocznego Mundialu Rosja 2018, w sklepach sieć sprzedano blisko 1,4 mln albumów i wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami i kartami z piłkarzami – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Hjj 26.07.2018

    Dumni z czego

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.