25.07.2018/10:41

Biedronka podsumowała akcję lojalnościową „Dumni z naszych”

W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych”, zorganizowanej przez Biedronkę z okazji tegorocznego Mundialu Rosja 2018, w sklepach sieć sprzedano blisko 1,4 mln albumów i wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami i kartami z piłkarzami – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Sieć jest jednym z oficjalnych sponsorów polskiej reprezentacji piłkarskiej – Jeronimo Martins Polska przedłużył umowę z PZPN o kolejne cztery lata. W trakcie ostatniego Mundialu sieć sprzedała blisko 1,4 mln albumów prezentujących sylwetki członków naszej kadry narodowej – w cenie 9,99 zł dla posiadaczy kart lojalnościowych i 14,99 zł dla pozostałych klientów. Rozdano ponadto ponad 160 mln saszetek z naklejkami oraz kart z piłkarzami, które wydawane były za każde 40 zł zakupów – relacjonuje serwis Wirtualnemedia.pl.

Najbardziej udany dla sieci był Dzień Dziecka, gdy sprzedano klientom blisko 1,4 mln albumów i wydano 4,4 mln saszetek oraz ponad 3 mln kart.

Czytaj więcej na stronie wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Hjj 26.07.2018

    Dumni z czego

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.