28.03.2017/07:35

Biedronka poszerza markę własną Dada o żywność dla dzieci

Oferowana w sklepach sieci Biedronka marka własna Dada jest jedną z najpopularniejszych w kategorii produktów dla dzieci - nie tylko w samym dyskoncie, ale w całym kraju. Jednorazowe pieluszki pod tą marką mają ok. 40 proc. udziały w polskim rynku tego typu produktów (w 2014 r. udziały dochodziły nawet do 50 proc.). Od pewnego czasu Biedronka rozwija pod marką Dada nie tylko pieluchy, czy ofertę nawilżanych chusteczek higienicznych dla dzieci, ale także produkty spożywcze dla najmłodszych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • ddd 27.03.2017

    hehe menago nutrici może sobie pogratulować heh

  • wazylina 27.03.2017

    i bardzo dobrze
    wszystkich którzy wykarmili JMD przez te wszystkie lata teraz wydymaja bo maja skale żeby zrobić każdy produkt
    zreszta zasłużyliście sobie na taki los

    czeka to jednego po drugim bez wazeliny... teraz będziecie częściej otrzymywać zapytania ofertowe na produkty 1:1 do waszych marek

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.