26.04.2018 / 14:43
StoryEditor

Biedronka przedłuża współpracę z PZPN o kolejne cztery lata

(fot. materiały prasowe)
Oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, sieć Biedronka, przedłużył współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Dyskonter przez kolejne cztery lata będzie wspierać piłkarskie drużyny narodowe.

Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski, jak też reprezentacji kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN sieć ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 16:32
StoryEditor
Empik mocno ugryzie Rossmanna. Sieć salonów wprowadzi nową ważną dla klientów usługę
Empik Foto i PhotoAiD uruchamiają pilotaż Foto Kiosków. Profesjonalne zdjęcia w 3 minuty w salonach Empik

Empik rozszerza usługi o Foto Kioski – samoobsługowe automaty do druku zdjęć w 3 minuty. Rozwój sieci foto kiosków, to efekt współpraca z firmą PhotoAiD. W planach są testy a następnie ekspansja automatów w całej Polsce. Nowy koncept to rewolucja w druku cyfrowym w modelu omnichannel.

Dotychczas na szeroką skalę druk zdjęć w sklepach oferowała sieć drogerii Rossmann, można było je odnaleźć także w niektórych sieciach sklepów, np. Auchan. Empik 

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 15:51
StoryEditor
Rzeczniczka MŚP o podwyżce akcyzy: Nagła zmiana podważa zaufanie przedsiębiorców do państwa
Agnieszka Majewska, rzecznik małych i średnich przedsiębiorstw (fot. Materiały Prasowe)

Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców w piśmie skierowanym do Ministerstwa Finansów twierdzi, że propozycja podwyżki akcyzy na alkohol może skutkować spadkiem sprzedaży, który dotknie mniejsze firmy i przyczyni się do rozwoju szarej strefy.

Majewska podkreśla, że przedsiębiorcy z branży alkoholowej dostosowali swoje inwestycje i strategie rozwojowe do przyjętej w 2021 roku mapy akcyzowej, która powstała w toku szer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2025 18:25