18.01.2021/16:33

Biedronka rozbudowuje markę własną dla niemowląt. Są wnioski w Urzędzie Patentowym

Sieć Biedronka rozbudowuje markę własną Dada o akcesoria dla dzieci, ubranka, oraz zabawki. W Urzędzie Patentowym pojawiły się wnioski o zarejestrowanie znaków Dada Fun & Play, Dada Comfort i Dada Accesories - poinformowała firma PMR.

Do tej pory pod marką Dada Biedronka sprzedawała pieluchy i kosmetyki dla niemowląt, jednak sieć chce wzbogacić ofertę skierowaną dla rodziców noworodków. Pod nowymi markami sprzedawane będą np. poduszki do karmienia, koce, zabawki, ubranka, akcesoria do karmienia. Pozwoli to rozszerzyć kategorię artkułów przemysłowych dostępnych w Biedronce o produkty skierowane dla najmłodszych.

Na początku roku marka własna Dada została poszerzona o żywność dla dzieci. W sklepach sieci pojawił się także nowy kwartalnik – Dada&Rodzina. To czasopismo dla przyszłych rodziców, rodziców noworodków i niemowlaków. Na 84 stronach znajdują się porady, przepisy oraz kupony rabatowe na produkty sprzedawane w sieci sklepów Biedronka.

Biedronka oferuje około tysiąca wyrobów marek własnych, które odpowiadają za około 40 proc. całości sprzedaży.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także