16.03.2020/09:12

Biedronka rozsyła klientom uspokajający komunikat [WIDEO]

Sztab kryzysowy sieci Biedronka, z prezesem Luisem Araujo na czele, uspokaja klientów w specjalnym komunikacie wideo. Sieć jest zdeterminowana, by podtrzymać funkcjonowanie łańcucha dostaw.

Użytkownicy kart lojalnościowych Moja Biedronka, którzy przy rejestracji podali swój numer telefonu, otrzymali od sieci sms-a z linkiem do krótkiego filmiku, w którym sztab kryzysowy Jeronimo Martins zapewnia, że jest świadom ważności roli handlu detalicznego w czasie pandemii. Firma dołoży wszelkich starań, by klienci mieli dostęp do niezbędnych produktów.

„Jesteśmy świadomi, że obecnie obok służb medycznych nasza branża odgrywa kluczową rolę. Jesteśmy zdeterminowani, aby zrobić wszystko, co możliwe, w celu zapewnienie niezakłóconego funkcjonowania naszych centrów dystrybucyjnych i sklepów, z dostępnością produktów niezbędnych naszemu społeczeństwu.” – zapewnia sztab kryzysowy sieci Biedronka, z Luisem Araujo na czele.

Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Zatroskany 18.03.2020

    Biedronka pisze o podjętych działaniach w swoich sieci sklepów a co się dzieje w CD Biedronki-tam jest skupisko ludzi na zmianie od 200 w górę , mierzenie temperatury na wejściu ,dozowniki płynów do rąk to nic nie da , rotacja magazynierów na zmianie jest ogromna , kontakt pomiędzy nimi jest nie do opanowania nikt o tym nie myśli a wystarczy jeden pracownik z podejrzeniem choroby i magazyn leży , gdzie dezynfekcja wózków , strecz przechodzi z rąk do rąk , kierowcy z zewnątrz pałętają się po rampach a dyrekcja zamknięta w swoich biurach choć wchodzi do pracy tymi samymi drzwiami co magazynierzy . To są problemy do rozwiązania . A magazynierzy w CD w wieku 60 lat ?????

  • Zatroskany 17.03.2020

    czemu nikt nie wspomina o warunkach pracy w CD Biedronek

  • Aniolek 17.03.2020

    Hehehe nigdzie nie ma drożdży a chciałam zrobić calzone

  • Zatroskany 17.03.2020

    Jak się posypią zachorowania w biedronkach może się opamiętają że niebędzie miał kto zarobić na ich premie

  • Ola 17.03.2020

    Wszedzie klienci dostosowuja sie do wytycznych tylko w biedronce nic ich nie obchodzi. Stoja tlocza sie i tlum w sklepie a wszedzie tylko pare osob

  • Lalalala 17.03.2020

    Dokładnie wszystkich chronia aptekarzy pocztowcow itp a osoby ktore mimo wszystko chodza haruja za trzech w nosie maja liczy sis przeciez zysk i budżet

  • Anets 17.03.2020

    Kiedy o nas zadbają my pracownicy biedronki nie jesteśmy zabezpieczeni niczym tylko czekać aż nas dopadnie to cholerstwo

  • Gość 17.03.2020

    Kasjer powinien być oddzielony pleksowa szybą od klientów!

  • Gość 17.03.2020

    Kasjer powinien być oddzielony pleksowa szybą od klientów!

  • Basia8765 17.03.2020

    A może by tak ktoś napisał o pracownikach tej sieci. 3 żele na 5 kas kpina. Brak maseczek brak rękawiczek brK czegokolwiek do dezynfekcji kas. Klienci kichają kaszlą na nas i gdzieś mają odstepy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.