16.03.2020/09:12

Biedronka rozsyła klientom uspokajający komunikat [WIDEO]

Sztab kryzysowy sieci Biedronka, z prezesem Luisem Araujo na czele, uspokaja klientów w specjalnym komunikacie wideo. Sieć jest zdeterminowana, by podtrzymać funkcjonowanie łańcucha dostaw.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Zatroskany 18.03.2020

    Biedronka pisze o podjętych działaniach w swoich sieci sklepów a co się dzieje w CD Biedronki-tam jest skupisko ludzi na zmianie od 200 w górę , mierzenie temperatury na wejściu ,dozowniki płynów do rąk to nic nie da , rotacja magazynierów na zmianie jest ogromna , kontakt pomiędzy nimi jest nie do opanowania nikt o tym nie myśli a wystarczy jeden pracownik z podejrzeniem choroby i magazyn leży , gdzie dezynfekcja wózków , strecz przechodzi z rąk do rąk , kierowcy z zewnątrz pałętają się po rampach a dyrekcja zamknięta w swoich biurach choć wchodzi do pracy tymi samymi drzwiami co magazynierzy . To są problemy do rozwiązania . A magazynierzy w CD w wieku 60 lat ?????

  • Zatroskany 17.03.2020

    czemu nikt nie wspomina o warunkach pracy w CD Biedronek

  • Aniolek 17.03.2020

    Hehehe nigdzie nie ma drożdży a chciałam zrobić calzone

  • Zatroskany 17.03.2020

    Jak się posypią zachorowania w biedronkach może się opamiętają że niebędzie miał kto zarobić na ich premie

  • Ola 17.03.2020

    Wszedzie klienci dostosowuja sie do wytycznych tylko w biedronce nic ich nie obchodzi. Stoja tlocza sie i tlum w sklepie a wszedzie tylko pare osob

  • Lalalala 17.03.2020

    Dokładnie wszystkich chronia aptekarzy pocztowcow itp a osoby ktore mimo wszystko chodza haruja za trzech w nosie maja liczy sis przeciez zysk i budżet

  • Anets 17.03.2020

    Kiedy o nas zadbają my pracownicy biedronki nie jesteśmy zabezpieczeni niczym tylko czekać aż nas dopadnie to cholerstwo

  • Gość 17.03.2020

    Kasjer powinien być oddzielony pleksowa szybą od klientów!

  • Gość 17.03.2020

    Kasjer powinien być oddzielony pleksowa szybą od klientów!

  • Basia8765 17.03.2020

    A może by tak ktoś napisał o pracownikach tej sieci. 3 żele na 5 kas kpina. Brak maseczek brak rękawiczek brK czegokolwiek do dezynfekcji kas. Klienci kichają kaszlą na nas i gdzieś mają odstepy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.