Biedronka rozsyła klientom uspokajający komunikat [WIDEO]
Sztab kryzysowy sieci Biedronka, z prezesem Luisem Araujo na czele, uspokaja klientów w specjalnym komunikacie wideo. Sieć jest zdeterminowana, by podtrzymać funkcjonowanie łańcucha dostaw.
Użytkownicy kart lojalnościowych Moja Biedronka, którzy przy rejestracji podali swój numer telefonu, otrzymali od sieci sms-a z linkiem do krótkiego filmiku, w którym sztab kryzysowy Jeronimo Martins zapewnia, że jest świadom ważności roli handlu detalicznego w czasie pandemii. Firma dołoży wszelkich starań, by klienci mieli dostęp do niezbędnych produktów.
„Jesteśmy świadomi, że obecnie obok służb medycznych nasza branża odgrywa kluczową rolę. Jesteśmy zdeterminowani, aby zrobić wszystko, co możliwe, w celu zapewnienie niezakłóconego funkcjonowania naszych centrów dystrybucyjnych i sklepów, z dostępnością produktów niezbędnych naszemu społeczeństwu.” – zapewnia sztab kryzysowy sieci Biedronka, z Luisem Araujo na czele.
10 komentarzy
-
18.03.2020
Biedronka pisze o podjętych działaniach w swoich sieci sklepów a co się dzieje w CD Biedronki-tam jest skupisko ludzi na zmianie od 200 w górę , mierzenie temperatury na wejściu ,dozowniki płynów do rąk to nic nie da , rotacja magazynierów na zmianie jest ogromna , kontakt pomiędzy nimi jest nie do opanowania nikt o tym nie myśli a wystarczy jeden pracownik z podejrzeniem choroby i magazyn leży , gdzie dezynfekcja wózków , strecz przechodzi z rąk do rąk , kierowcy z zewnątrz pałętają się po rampach a dyrekcja zamknięta w swoich biurach choć wchodzi do pracy tymi samymi drzwiami co magazynierzy . To są problemy do rozwiązania . A magazynierzy w CD w wieku 60 lat ?????
-
17.03.2020
czemu nikt nie wspomina o warunkach pracy w CD Biedronek
-
17.03.2020
Hehehe nigdzie nie ma drożdży a chciałam zrobić calzone
-
17.03.2020
Jak się posypią zachorowania w biedronkach może się opamiętają że niebędzie miał kto zarobić na ich premie
-
17.03.2020
Wszedzie klienci dostosowuja sie do wytycznych tylko w biedronce nic ich nie obchodzi. Stoja tlocza sie i tlum w sklepie a wszedzie tylko pare osob
-
17.03.2020
Dokładnie wszystkich chronia aptekarzy pocztowcow itp a osoby ktore mimo wszystko chodza haruja za trzech w nosie maja liczy sis przeciez zysk i budżet
-
17.03.2020
Kiedy o nas zadbają my pracownicy biedronki nie jesteśmy zabezpieczeni niczym tylko czekać aż nas dopadnie to cholerstwo
-
17.03.2020
Kasjer powinien być oddzielony pleksowa szybą od klientów!
-
17.03.2020
Kasjer powinien być oddzielony pleksowa szybą od klientów!
-
17.03.2020
A może by tak ktoś napisał o pracownikach tej sieci. 3 żele na 5 kas kpina. Brak maseczek brak rękawiczek brK czegokolwiek do dezynfekcji kas. Klienci kichają kaszlą na nas i gdzieś mają odstepy.
12