01.09.2020/13:46

Biedronka „rozwiązała” problem złych oznaczeń owoców i warzyw: kliencie, podnieś skrzynkę i sprawdź sobie sam!

Od maja UOKiK przygląda się sieci Biedronka i oznaczeniom warzyw i owoców, które sieć sprzedaje. W związku z licznymi skargami klientów prezes UOKiK zdecydował się wszcząć w tej sprawie postępowanie. Teraz jednak operator znalazł sprytny sposób na „czepialskich” klientów: informuje ich, że mogą znaleźć dane o produktach na skrzynkach. „Etykieta z krajem pochodzenia umiejscowiona jest na krótszym boku opakowania lub bezpośrednio na produkcie” – pouczają wywieszone nad stoiskiem owocowo-warzywnym komunikaty. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Patrycja 07.09.2020

    A co mnie obchodzi z jakiego kraju jest dany produkt ? Ważne aby był zdrowy, smaczny i tani. Specjalizacja w handlu jest bardzo ważna. A co zrobimy jak inni nie będą chcieli kupować naszych jabłek, kurczaków , wołowiny czy wyrobów mlecznych bo polskie a oni wolą jakieś tam swoje ?

  • Julia 02.09.2020

    Naklejka nie jest w widocznym miejscu. Powinni nałożyć kolejną karę. Tylko 10x większą.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także