17.01.2017/16:25

Biedronka rozwija własną markę luksusowych słodyczy

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Biedronka „słodycze dostępne pod marką własną Luximo stanowią odpowiedź na zwiększone zapotrzebowanie klientów na produkty luksusowe.”

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • klient 18.01.2017

    Dla mnie luksusowe słodycze to np. Lindt. A nie produkt z napisem "wyprodukowano dla...".

  • gfggg 17.01.2017

    Słodycze w szczególności czekolady w Biedronce mocno podupadły. Aby zachować ceny dodano więcej tłuszczy a zabrano kakao, które ostatnio mocno podrożało, więc i jakość czekolad mocno się pogorszył.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.