17.01.2017/16:25

Biedronka rozwija własną markę luksusowych słodyczy

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Biedronka „słodycze dostępne pod marką własną Luximo stanowią odpowiedź na zwiększone zapotrzebowanie klientów na produkty luksusowe.”

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • klient 18.01.2017

    Dla mnie luksusowe słodycze to np. Lindt. A nie produkt z napisem "wyprodukowano dla...".

  • gfggg 17.01.2017

    Słodycze w szczególności czekolady w Biedronce mocno podupadły. Aby zachować ceny dodano więcej tłuszczy a zabrano kakao, które ostatnio mocno podrożało, więc i jakość czekolad mocno się pogorszył.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.