17.01.2017/16:25

Biedronka rozwija własną markę luksusowych słodyczy

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Biedronka „słodycze dostępne pod marką własną Luximo stanowią odpowiedź na zwiększone zapotrzebowanie klientów na produkty luksusowe.”

Obecnie pod tą marką w asortymencie stałym i czasowym można kupić już kilkanaście produktów takich jak np.: czekolady, praliny, czy ciastka.

„Marka Luximo stanowi uzupełnienie oferty słodyczy dostępnych pod marką Magnetic, która posiada silną i rozpoznawalną pozycję na rynku” – wyjaśniają przedstawiciele Biedronki.

I dodają, że „w ostatnim czasie słodycze Magnetic zostały udoskonalone pod względem składu produktów oraz wyglądu opakowania, zachowując jednak wciąż bardzo przystępną cenę.”

Marka Luximo była mocno eksponowana i promowana w sklepach Biedronki w okresie przedświątecznym.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • klient 18.01.2017

    Dla mnie luksusowe słodycze to np. Lindt. A nie produkt z napisem "wyprodukowano dla...".

  • gfggg 17.01.2017

    Słodycze w szczególności czekolady w Biedronce mocno podupadły. Aby zachować ceny dodano więcej tłuszczy a zabrano kakao, które ostatnio mocno podrożało, więc i jakość czekolad mocno się pogorszył.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.