Biedronka rozwija własną markę luksusowych słodyczy
Jak podkreślają przedstawiciele sieci Biedronka „słodycze dostępne pod marką własną Luximo stanowią odpowiedź na zwiększone zapotrzebowanie klientów na produkty luksusowe.”
Obecnie pod tą marką w asortymencie stałym i czasowym można kupić już kilkanaście produktów takich jak np.: czekolady, praliny, czy ciastka.
„Marka Luximo stanowi uzupełnienie oferty słodyczy dostępnych pod marką Magnetic, która posiada silną i rozpoznawalną pozycję na rynku” – wyjaśniają przedstawiciele Biedronki.
I dodają, że „w ostatnim czasie słodycze Magnetic zostały udoskonalone pod względem składu produktów oraz wyglądu opakowania, zachowując jednak wciąż bardzo przystępną cenę.”
Marka Luximo była mocno eksponowana i promowana w sklepach Biedronki w okresie przedświątecznym.
2 komentarze
-
18.01.2017
Dla mnie luksusowe słodycze to np. Lindt. A nie produkt z napisem "wyprodukowano dla...".
-
17.01.2017
Słodycze w szczególności czekolady w Biedronce mocno podupadły. Aby zachować ceny dodano więcej tłuszczy a zabrano kakao, które ostatnio mocno podrożało, więc i jakość czekolad mocno się pogorszył.
13