27.09.2016/13:27

Biedronka stworzyła aplikację mobilną Magnetic Fun

Sieć Biedronka przygotowała dla swoich klientów kolejną aplikację dedykowaną na urządzenia mobilne. Do "Twojej Biedronki" dołączyło "Magnetic Fun" - aplikacja promująca markę własną, pod którą Biedronka sprzedaje wyroby czekoladowe.

Aplikacja portugalskiej sieci wykorzystuje technologię augmented reality (tzw. rzeczywistość rozszerzona). Po nakierowaniu kamery smartfona lub tabletu na czekoladę Magnetic, użytkownik urządzenia zyskuje dostęp do jednej z kilku przygotowanych dla niego gier.

Pierwszą dostępną grą było Czekoladowe Tetris - biedronkowa przeróbka jednej z najbardziej kultowych gier na świecie. W ostatnim czasie pojawiły się cztery kolejne gry: Kakao Hero (klienci Biedronki sprawdzają swój refleks wsłuchując się w "Odę do radości"), Bakaliada, Czekoladowe Kęsy oraz Magnetic Effect.

W momencie publikacji artykułu wskaźnik pobrań aplikacji Magnetic Fun w sklepie Google Play mieścił się w przedziale 100-500. Jednak kampania promująca nową biedronkową aplikację dopiero rusza. Można spodziewać się, że już wkrótce pobrań będzie znacznie więcej. Poprzednia aplikacja portugalskiej sieci, "Twoja Biedronka", została ściągnięta z Google Play już ponad 100 tys. razy. Przy jej pomocy klienci dyskontowej sieci mogą przeglądać aktualną ofertę, przygotowywać listy zakupów, znaleźć najbliższy sklep, czy zapoznać się z przepisami kuchennymi.

Przypomnijmy, tylko w ostatnich tygodniach na rynku aplikacji mobilnych sieci handlowych wydarzyło się sporo. Własną aplikację mobilną wprowadziła w Polsce sieć Kaufland. Z kolei Carrefour odświeżył swoją aplikację Mój Carrefour, dodając do niej oznaczenie 2.0.

Od dawna własne aplikacje posiadają m.in. Tesco, Lidl, Żabka, Polomarket, czy Aldi. Wyraźnie widać, że sieci handlowe uważają ten kanał dotarcia do klienta za ważny. Coraz chętniej także decydują się na niestandardowe rozwiązania w tym zakresie. Przykładowo, aplikacja Moje Tesco to gra, w której klient wciela się w rolę menedżera hipermarketu sieci.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.