29.06.2020/19:03

Biedronka tnie ceny po obniżce VAT. Klienci zaoszczędzą nawet 300 mln zł rocznie

W związku ze zmianą tzw. matrycy VAT, która wchodzi w życie od 1 lipca, Biedronka już dzień wcześniej, 30 czerwca, rozpoczyna obniżkę cen sprzedaży dla asortymentu dostępnego w sklepach sieci. W efekcie, jak wylicza sieć w portfelach jej klientów zostanie co najmniej 300 mln zł rocznie, w stosunku do cen z początku czerwca.

Wpływ na koszty zakupów w dyskontach sieci, oprócz obniżek cen dla produktów regularnie dostępnych w ofercie sieci, będą miały także akcje typu in-out w wybranych kategoriach.

– To kolejne działania sieci Biedronka, których celem jest odpowiedź na potrzeby klientów. Zawsze oferujemy im produkty najlepszej jakości w codziennie niskich cenach – mówi Maciej Łukowski, dyrektor Działu Zakupów i członek zarządu sieci Biedronka.

Od początku lipca potanieją m.in. owoce egzotyczne, w tym popularne banany, ciastka, niektóre przyprawy i dziecięce pieluszki.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.