Biedronka tnie ceny po obniżce VAT. Klienci zaoszczędzą nawet 300 mln zł rocznie
W związku ze zmianą tzw. matrycy VAT, która wchodzi w życie od 1 lipca, Biedronka już dzień wcześniej, 30 czerwca, rozpoczyna obniżkę cen sprzedaży dla asortymentu dostępnego w sklepach sieci. W efekcie, jak wylicza sieć w portfelach jej klientów zostanie co najmniej 300 mln zł rocznie, w stosunku do cen z początku czerwca.
Wpływ na koszty zakupów w dyskontach sieci, oprócz obniżek cen dla produktów regularnie dostępnych w ofercie sieci, będą miały także akcje typu in-out w wybranych kategoriach.
– To kolejne działania sieci Biedronka, których celem jest odpowiedź na potrzeby klientów. Zawsze oferujemy im produkty najlepszej jakości w codziennie niskich cenach – mówi Maciej Łukowski, dyrektor Działu Zakupów i członek zarządu sieci Biedronka.
Od początku lipca potanieją m.in. owoce egzotyczne, w tym popularne banany, ciastka, niektóre przyprawy i dziecięce pieluszki.
1