10.08.2016/15:48

Biedronka ulepsza pieluszki Dada

Biedronka wprowadziła do oferty nowe, ulepszone pieluszki Dada Premium,  stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Mówimy po dziecięcemu”.

Jak wynika z danych GfK Polonia (za okres styczeń-grudzień 2015), pieluszki Dada to najczęściej kupowane pieluszki w Polsce. Nowa linia Premium wykonana jest z przetestowanych dermatologicznie materiałów chroniących skórę. Skuteczność pieluszek zapewnia nowy aktywny wkład absorbujący o dopasowanym, anatomicznym kształcie oraz boczne falbanki stanowiące dodatkowe zabezpieczenie przed wyciekaniem. Komfort  gwarantuje delikatna i miękka jak bawełna powłoczka wewnętrzna z dodatkiem witaminy E i elastyczne boczki pozwalające na swobodę ruchów. Ułatwieniem dla rodziców są szerokie, kolorowe rzepy umożliwiające łatwe zapięcie i poprawienie pieluszki. Pieluszki Little One Newborn wyposażone są dodatkowo w identyfikator wilgotności sygnalizujący konieczność zmiany pieluchy.

Linia Dada Premium obejmuje 5 rozmiarów pieluch dopasowanych do wagi i potrzeb dziecka.

Nową ofertę wspiera kampania marketingowa „Mówimy po dziecięcemu” prowadzona w TV (od 9 do 28 sierpnia), internecie, prasie, sklepach oraz poprzez stronę internetową dada.pl.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2690 sklepów w ponad tysiącu miejscowości.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • stella 24.11.2017

    Witam,mam pytanie co się dzieje,dlaczego w biedronce nie ma pieluszek mini 2 marki dada.Mam problem,bo nie mogę ich kupić ,paczka zawierała 74 sztuk.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.