09.08.2016/12:20

Biedronka uruchomiła w Polsce fabrykę zup gotowych do spożycia

Jeronimo Martins inwestuje produkcję w Polsce. Ruszyła fabryka zup gotowych do spożycia dla Biedronki
Firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, uruchomiła fabrykę zup gotowych do spożycia. Tym samym spółka rozszerza zakres swojej działalności w Polsce o produkcję. Na półki sklepów Biedronka trafią zupy ze świeżymi warzywami, dostarczanymi przez krajowych dostawców.

Jeronimo Martins Polska zainwestowała w projekt już ponad 30 mln zł. Zakład produkcyjny ulokowano w Parzniewie k. Warszawy. Wcześniej, w 2014 r., Biedronka uruchomiła tam już centrum regionu i centrum dystrybucyjne. Dzięki nowej inwestycji w zakład produkcyjny, stworzono miejsca pracy dla ok. 40 osób. Tym samym spółka JMP, zatrudniająca dotąd ponad 55 tys. osób, poszerzyła grono pracowników o nową grupę specjalistów.

 „Zupy z Naszej Kuchni” będą sprzedawane na wyłączność w sklepach Biedronka. Przygotowywane są z użyciem świeżych warzyw, pochodzących od krajowych dostawców, którzy na co dzień współpracują z siecią Biedronka. W procesie produkcji wykorzystano innowacyjne rozwiązania, w tym proces szybkiego schładzania, który pozwala zachować kilkudniowy okres przydatności do spożycia, bez stosowania konserwantów

- Projekt jest dla nas ważny w dwóch wymiarach. Dzięki niemu dostarczymy naszym klientom produkty, które są przygotowywane z użyciem świeżych warzyw, bez konserwantów, cechują się świetnym smakiem, wysoką jakością, ale co jednocześnie bardzo istotne - pozwalają zaoszczędzić czas. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że właśnie takich korzyści poszukują współcześni konsumenci. Z drugiej strony, poprzez rozpoczęcie działalności produkcyjnej, JMP wchodzi na nowy poziom jako inwestor. W ten sposób doceniamy potencjał polskiego rynku – powiedział Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych w Jeronimo Martins Polska.

„Zupy z Naszej Kuchni”, oferowane w Biedronce, będą początkowo dostępne w trzech smakach: krem pomidorowy z pomidorem malinowym,  krem brokułowy i krem kalafiorowy. W najbliższym czasie planowane jest poszerzenie oferty o nowe wersje kremów, a także dalsze poszukiwanie znanych i lubianych przez Polaków smaków.

Kremy z linii „Zupy z Naszej Kuchni” mogą być spożywane przez wegetarian i wegan, ponieważ do ich produkcji nie były używane żadne składniki pochodzenia zwierzęcego. Dla wygody klientów skład zup został wyeksponowany w dobrze widocznym miejscu - na wieczku. Opakowanie pozwala na bezpieczne podgrzanie zupy.

Zupa-krem (450 g) kosztuje 3,99 zł. Można ją będzie także zakupić w ramach ofert promocyjnych, np. trzy sztuki w cenie dwóch.

Pierwsza partia produktów trafi do sprzedaży 10 sierpnia br. w warszawskich sklepach Biedronka. Stopniowo liczba placówek, w których zaoferowane zostaną „Zupy z Naszej Kuchni”, będzie się zwiększać.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2690 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad pięciuset polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • komentarz 09.08.2016

    Zupki z Biedronki są takie dla wszystkich, czyli trochę bez wyrazu. Badania były, konsument zdecydował.

  • ryś 09.08.2016

    przypomnę, że właściciel Biedronki inwestuje także w produkcję wołowiny, ryb i przetworów mlecznych. producenci muszą zastanowić się nad strategiami rozwoju.

  • antek 09.08.2016

    i co teraz bankructwa firm robiących gotowe dania dla biedry....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.