24.11.2021/16:12

Biedronka vs. Dino, czyli dyskont wiejski kontra miejski. Analiza strategii lokowania sklepów obu operatorów

Choć Biedronka i Dino reprezentują ten sam segment rynku detalicznego, to strategia tych sieci w zakresie lokalizacji placówek jest zupełnie odmienna. Aż 58 proc. dyskontów pod logo Dino znajduje się na terenach wiejskich. Jak to wygląda w przypadku Biedronki? 

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • gfssf 25.11.2021

    Dino to nie dyskont :)

  • Miki 25.11.2021

    Jest wiele czynników, które świadczą o irracjonalnej rozbudowie sieci Dino.
    W Wielkopolsce, gdzie sieć się zagęszcza dochodzi do kanibalizmu obrotowego, gdzie w promieniu 1-4km przy niskim zagęszczeniu mieszkańców stawiane jest kilka sklepów tej sieci. Najlepiej wyliczyć sobie sprzedaż na m2 danej sieci i wtedy jest wszystko jasne.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także