10.08.2020/13:40

Biedronka: W ciągu niecałych 4 lat Polacy dzięki nam zaoszczędzili 17 mld zł

Spółka Jeronimo Martins Polska poinformowała, że w okresie od 2017 r. do lipca 2020 r. polskie rodziny zaoszczędziły ponad 17 mld zł dzięki promocyjnym w sieci Biedronka.”

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • baxter 11.08.2020

    Już dawno zostało udowodnione to że dyskonty swoją polityką drenują gospodarkę a Biedronka jest jak rak na polskim handlu.

  • Bezpartyjny 10.08.2020

    Ustawka. Zapłacą bo muszą. Jak nie to jeszcze soboty im zabierzmy z handlu. A jak nie to jeszcze weekend od piątku od 12-tej. Płacz i płać portugalu!!!

  • Pedro 10.08.2020

    Myśle ze polscy producenci stracili dużo więcej szanowny prezesie JM. Dociskaliście producentów i kazaliście im płacić za niesprzedany towar ze sklepu oraz za zwroty (przeterminowany i uszkodzony towar) najpierw obiecywaliście złote góry, kolejny etap to uzależnienie od siebie a później wykorzystywaliście to obniżając cenę za towar na która producent musiał się godzić troszcząc się o płynność. Kolejna sprawa w UOKIK dotyczy właśnie takich praktyk. Wiec nie piszcie bezczelne typki ze Polacy coś od was dostają. Wykończyliście wiele małych firm w Polsce. Następna kara w drodze... dobranoc

  • kk&d 10.08.2020

    Z tego co pamiętam a pamięć mam dobrą to przez 20 lat na półkach JMD były praktycznie same koncerny międzynarodowe. Fakt sytuacja zmieniła się począwszy od 2014 kiedy JMD ogłosiło, że będzie soft dyskontem (Alexandre Soares dos Santos: „w ciągu najbliższych pięciu lat zniknie różnica pomiędzy supermarketem a dyskontem za Wiadomości Handlowe "Biedronka – jeszcze dyskont czy już supermarket?") bo w Europie konsument zaczął czytać etykiety, rozpoczęła się moda na patriotyzm (lokalne produkty), zaczęły rosnąć dochody konsumentów. Niemniej wcześniej przez 20 lat JMD to głównie dyskont = krótka lista top produktów od koncernów plus marki własne. Zatem przez pryzmat ostatnich raptem kilku lat nie oceniałbym spustoszenia jakiego wśród krajowych producentów markowych produktów dokonał JMD praktycznie blokując dostęp do półek większości producentów i sprowadzając ich do roli dawcy market własnych w cenach zbliżonych do TKW (technicznego kosztu wytworzenia).

  • Gość 10.08.2020

    Jeżeli jest tak dobrze to dlaczego dostała 115 mln kary z oszustwa cenowe

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także