03.09.2021 / 12:00
StoryEditor

Biedronka wprowadza do oferty regionalne produkty góralskie

Regionalne produkty z gór w Biedronce (Biedronka)
Twaróg sudecki, kwaśnica, bryndza, sery i mięsa pochodzące z południowej części Polski – te i wiele innych góralskich specjałów można kupić od 2 września w sklepach sieci Biedronka. To druga odsłona akcji „Kochajmy co nasze”, w ramach której sieć promuje lokalne produkty.

W ramach pierwszej edycji akcji „Kochajmy co polskie” w maju br. w sklepach sieci Biedronka pojawiły się produkty pochodzące z Kaszub i Pomorza. Tym razem, na początku września ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 13:30
StoryEditor
Nowe sklepy Dino w 2025. LISTA miejscowości, gdzie budują markety polskiej sieci
Gdzie Dino buduje nowe sklepy? LISTA miejscowości, gdzie będą markety Dino (fot. archiwum)

Sieć Dino w pięć lat podwoiła liczbę swoich marketów. I wciąż buduje nowe. Sprawdzamy gdzie już otworzono nowe sklepy Dino w 2025 r. Podajemy listę miejscowości, gdzie trwa budowa nowych marketów Dino.

Z artykułu dowiesz się:

  • W pięć lat liczba sklepów Dino podwoiła się
  • Nowe sklepy Dino będą częściej otwierane we wschodniej Polsce?
  • Dino – gdzie już było otwarcie nowych sklepów w 2025 roku?
  • Gdzie są budowane markety Dino w 2025 roku?
  • Praca w nowych marketach Dino
  • Sklepy Dino – jakie są godziny otwarcia?

W pięć lat liczba sklepów Dino podwoiła się

Dino to polska sieć handlowa, która kieruje Tomasz Biernacki, jeden z najbogatszych Polaków. Spółka od kilu lat bardzo dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży. Na koniec 2024 roku w Polsce było już 2688 sklepów Dino. O ogromnym tempie rozprzestrzeniania się sieci handlowej z siedzibą w Krotoszynie (woj. wielkopolskie) może świadczyć fakt, że zaledwie 5 lat wcześniej, czyli w 2019 r. było 1218 marketów Dino. A to oznacza, że w ciągu pięciu lat sieć uzyskała ponad dwukrotnie więcej sklepów.

Na dodatek w 2025 roku sieć Dino powiększy się o kilkaset kolejnych placówek. Widać to zarówno po liczbie już otwartych marketów, jak i tych, które są budowane. Tylko w I kwartale 2025 roku sieć z czerwonym logo otworzyła 58 nowych sklepów. A to oznacza, że na koniec marca 2025 r. było już 2746 marketów Dino w całej Polsce.

Nowe sklepy Dino będą częściej otwierane we wschodniej Polsce?

Obecnie znakomita większość marketów Dino znajdują się w zachodniej i centralnej Polsce. Ale sieć handlowa ma coraz większe ambicje w odniesieniu do wschodnich województw. Potwierdzają to chociażby plany budowy centrów dystrybucyjnych w województwach świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim oraz lubelskim.

Przeczytaj także ten artykuł: Dino naciera na Rzeszów

Dino – gdzie już było otwarcie nowych sklepów w 2025 roku?

Realizacja nowych marketów sieci Dino przebiega błyskawicznie.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 20:03
StoryEditor
Żabka urosła bardziej niż rynek i ma już prawie 11,5 tys. sklepów. Oto najnowsze wyniki sieci handlowej
Sklep Żabka w Centrum LIM w Warszawie (fot. Bartłomiej Dąbrowski)

Skonsolidowane przychody Grupy Żabka w pierwszym kwartale br. wyniosły 5,67 mld zł, rosnąc o 13 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem. W tym czasie sieć zwiększyła sprzedaż porównywalną (like-for-like) o 6 proc., przebijając tym samym tempo wzrostu całego rynku (4,1 proc. według Nielsena). Towarzyszyła temu jednak strata netto.

Strata netto Grupy Żabka w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła 125 mln zł. Pogłębiła się więc o ok. jedną czwartą w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 r., gdy wynosiła 99 ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 12:10