05.01.2017/09:25

Biedronka wprowadza do sklepów markę Tom&Rose

Sieć Biedronka wprowadza do sklepów nową markę odzieżową pod nazwą Tom&Rose. Jak informuje wp.pl, sieć chce pod nią sprzedawać produkty dla kobiet i mężczyzn.

Biedronka wyjaśnia, że w przypadku marki Tom&Rose będzie bazować na najnowszych trendach, a jednocześnie ma to być odzież o "ponadczasowym charakterze". Jak informuje wp.pl pierwsze produkty z czarno-białym logo pojawią się w dyskoncie 12 stycznia.

Premierowa kolekcja będzie zawierała piżamy damskie i męskie oraz bieliznę. Sieć chce sprzedawać pod nią wszelką możliwą odzież: bluzki, sukienki, swetry, kurtki, a także buty czy dodatki. Biedronka twierdzi, że ma ją cechować nie tylko styl, ale także jakość i dobór materiałów.

Biedronka od lat sprzedaje ubrania, ale dotąd sieć robiła, to bez żadnej konkretnej marki. Firma eksperymentował ze sprzedażą sukienek i bluzek zaprojektowanych przez młodych polskich projektantów, wprowadzał do sprzedaży kolekcje tekstyliów zaprojektowane przez znanych projektantów, w tym m.in. Macieja Zienia, czy Bohoboco.

Kliknij i przeczytaj wywiad:

W kategorii tekstyliów Biedronka musi się wyróżnić i zaproponować coś nowego - wywiad z Małgorzatą Sosnowską, dyrektor kategorii w Jeronimo Martins Polska

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.