Biedronka wprowadza do sprzedaży homary pod marką własną
Biedronka wprowadza do oferty homara pochodzącego z certyfikowanych zrównoważonych połowów u wybrzeży Wyspy Księcia Edwarda. Homar będzie dostępny od 20 do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów w wybranych sklepach.
Wprowadzając do oferty homary Biedronka rozszerza swój asortyment produktów ze znakiem MSC ofertując klientom możliwość spróbowania produktów premium w przystępnej cenie. W ten sposób operator kontynuuje rozwój trendu oferowania produktów ekskluzywnych w popularnych kanałach sprzedaży przyczyniając się do ich większej dostępności.
Homar oferowany w Biedronce należy do gatunku Homarus americanus uznawanego za jeden z najlepszych. Aby ułatwić jego przyrządzenie homar będzie sprzedawany w formie mrożonej, ugotowanej i osolonej wymagającej jedynie kilkuminutowego podgotowania we wrzątku.
Homar to kolejny produkt ze znakiem MSC dostępny w sieci Biedronka. Obecnie w stałym asortymencie ryb znajduje się m.in. świeża polędwica z dorsza atlantyckiego oraz wędzona makrela w całości i w formie filetu. Biedronka jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła w 2016 roku certyfikat MSC na produktach marki własnej w kategorii produktów świeżych w opakowaniach MAP. Daje on pewność, że produkty z tym znakiem pochodzą ze zrównoważonych połowów, które w mniejszym stopniu wpływają na ekosystem morski, pozostawiają więcej ryb w morzach i oceanach i sprzyjają innym zwierzętom morskim.
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem ponad 2720 sklepów Biedronka, które działają w ponad tysiącu miejscowości. Grupa zatrudnia w Polsce zatrudnia 60 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł.
11