11.03.2017/13:28

Biedronka wprowadza do sprzedaży homary pod marką własną

Biedronka wprowadza do oferty homara pochodzącego z certyfikowanych zrównoważonych połowów u wybrzeży Wyspy Księcia Edwarda. Homar będzie dostępny od 20 do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów w wybranych sklepach.

Wprowadzając do oferty homary Biedronka rozszerza swój asortyment produktów ze znakiem MSC ofertując klientom możliwość spróbowania produktów premium w przystępnej cenie. W ten sposób operator kontynuuje rozwój trendu oferowania produktów ekskluzywnych w popularnych kanałach sprzedaży przyczyniając się do ich większej dostępności.

Homar oferowany w Biedronce należy do gatunku Homarus americanus uznawanego za jeden z najlepszych. Aby ułatwić jego przyrządzenie homar będzie sprzedawany w formie mrożonej, ugotowanej i osolonej wymagającej jedynie kilkuminutowego podgotowania we wrzątku.

Homar to kolejny produkt ze znakiem MSC dostępny w sieci Biedronka. Obecnie w stałym asortymencie ryb znajduje się m.in. świeża polędwica z dorsza atlantyckiego oraz wędzona makrela w całości i w formie filetu. Biedronka jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła w 2016 roku certyfikat MSC na produktach marki własnej w kategorii produktów świeżych w opakowaniach MAP. Daje on pewność, że produkty z tym znakiem pochodzą ze zrównoważonych połowów, które w mniejszym stopniu wpływają na ekosystem morski, pozostawiają więcej ryb w morzach i oceanach i sprzyjają innym zwierzętom morskim.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem ponad 2720 sklepów Biedronka, które działają w ponad tysiącu miejscowości. Grupa zatrudnia w Polsce zatrudnia 60 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.