Biedronka wprowadza nową markę własną - Smaki Świata
Należąca do spółki Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka wprowadziła do oferty nową markę własną pod nazwą Smaki Świata. Nowy brand będzie łączył produkty z różnych stron świata, które będą oferowane w trakcie akcji tematycznych.
W ramach akcji promującej produkty kuchni włoskiej Biedronka pokazała właśnie pierwszą odsłonę nowej marki Smaki Świata. W ofercie znalazły się produkty pod nową marką, ale także wyroby markowe, a także produkty, które wpisują się w tematykę właśnie prowadzonej akcji.
W ramach linii produktów Smaki Świata Biedronka zaproponowała kilkadziesiąt produktów (w tym wędlin, serów, makaronów, czy deserów), wśród nich są np.: sery Parmigiano Reggiano i Grana Padano czy wędliny: Mortadella Bologna oraz dojrzewający karczek wieprzowy czyli, kalabryjskie Salami Spianata czy Capocollo. Produkty noszą certyfikaty (DOP, IGP) potwierdzające ich pochodzenie i autentyczność.
Biedronka będzie teraz w ramach kolejnych akcji tematycznych proponować polskim klientom specjały pod marką Smaki Świata z innych krajów, np. Portugalii czy Hiszpanii.
KLIKNIJ I ZOBACZ TAKŻE:
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem ponad 2720 sklepów Biedronka, które działają w ponad tysiącu miejscowości. Grupa zatrudnia w Polsce zatrudnia 60 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł i jest 2. co do wielkości firmą w Polsce.
KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:
Biedronka wprowadza nową linię produktów premium pod marką własną
13