20.08.2020/14:09

Ekologiczny warzywniak ciągnie wyniki Biedronki w górę. Dyskonter idzie po eko jabłka

Spółka Jeronimo Martins poszerza ofertę produktów marki własnej goBIO wprowadzając do niej polskie jabłka. To perspektywiczny kierunek. W pierwszym kwartale 2020 roku sprzedaż warzyw i owoców bio w sklepach tej sieci wzrosła aż o 44 proc. w porównaniu do takiego samego okresu ub.r.

Jak informuje dyskonter, produkty „bio” są poszukiwane przez klientów. Biedronka pokazuje to na przykładzie jej wewnętrznych statystyk. Tylko w pierwszym kwartale 2020 roku sprzedaż warzyw „bio” w sklepach tej sieci wzrosła o 44 proc. w porównaniu do takiego samego okresu w zeszłym roku, a w przypadku owoców był to wzrost 34 proc.
– Wszystkim klientom sieci sklepów Biedronka zapewniamy dostęp do wysokiej jakości produktów, w tym tych ekologicznych, służących dobrym nawykom żywieniowym i planecie. Jednocześnie zawsze dbamy o możliwie atrakcyjne ceny tej żywności. Warto zauważyć, że rozszerzając ofertę marki własnej goBIO, pracujemy z wyselekcjonowaną grupą certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, wspieramy więc jednocześnie rozwój polskiego rolnictwa – mówi Marek Walencik, dyrektor kategorii warzyw i owoców w sieci Biedronka

Co właściwe oznacza „bio”? 

To żywność wyprodukowana bez nawozów sztucznych i pestycydów, za to z zastosowaniem naturalnych metod uprawy, np. ręcznym wyrywaniem chwastów. Takie produkty dostępne są w sklepach Biedronka pod marką własną goBIO. Na półkach Biedronki znaleźć można ok. 40 produktów z tej kategorii, w tym najpopularniejsze warzywa: cebulę, marchew, ziemniaki i pieczarki, ale też jogurty, kaszę bulgur, nasiona chia, kawę ziarnistą czy napój sojowy.

Od 20 sierpnia br. sieć wprowadziła nowość w tej serii – sezonowe polskie jabłka. Można je kupić w cenie 7,99 zł za opakowanie 600g. Sezonowe polskie jabłka goBIO, tak jak i inne warzywa tej marki posiadają unijne logo produkcji ekologicznej dające gwarancję, że ich wytworzenie nie wiązało się ze stratami dla środowiska.

Świeże i ekologiczne

GoBio to nie tylko jakość warzyw i owoców, ale i ich opakowań. Specjalne, oddzielne opakowania na ekologiczne produkty w Biedronce przyczyniają się do dłuższego zachowania świeżości żywności i pomagają ograniczać jej marnowanie. Tam, gdzie to możliwe, Biedronka redukuje liczbę opakowań, a do zabezpieczenia artykułów spożywczych wykorzystuje biodegradowalną folię.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także