Magdalena Koralewska została rzecznikiem klienta Biedronki
Biedronka wprowadziła w Polsce stanowisko rzecznika klienta. Objęła je Magdalena Koralewska, która jest związana z Jeronimo Martins od ponad 20 lat. Przedstawiciele sieci podkreślają, że inicjatywa ma podkreślić znaczenie, jakie przykłada Biedronka do relacji z klientami.
Codziennie ponad 3 tys. sklepów sieci Biedronka zlokalizowanych w całej Polsce odwiedza ponad 4 miliony klientów. Chcąc budować jeszcze lepsze relacje, Biedronka z własnej inicjatywy powołała rzecznika klienta. – Klienci są głównym powodem, dla którego istniejemy i to oni decydują o sukcesie naszej firmy. Dlatego, aby zagwarantować im jak najwyższy poziom zadowolenia, robimy wszystko, żeby profesjonalizować obsługę klienta w naszych sklepach oraz w ramach istniejących struktur dedykowanych do obsługi klienta, a także w świadomości każdego z pracowników podczas wykonywania codziennych obowiązków – komentuje Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins Group.
Rzecznikiem klienta Biedronki została Magdalena Koralewska, która od ponad 20 lat związana jest z firmą. Jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i biurem obsługi klienta sieci Biedronka funkcjonującym od 2008 roku. Magdalena Koralewska zdobywała doświadczenie zawodowe pracując m.in. w departamencie HR, co pozwoliło jej na dogłębne poznanie zasad funkcjonowania sieci Biedronka, jej struktur oraz kluczowych kontaktów w firmie.
- Uważam, że relacje oparte na zaufaniu i bliskości z klientami to podstawa w handlu. Dlatego cieszę się, że jako rzecznik klienta będę ich głosem. Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci – mówi Magdalena Koralewska.
Klienci zazwyczaj w pierwszej kolejności kierują swoje pytania do kierownika sklepu Biedronka. Co ważne, aby mogli skorzystać z pomocy rzecznika klienta, powinni najpierw skierować swoją sprawę do biura obsługi klienta. Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez BOK rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z rzecznikiem za pośrednictwem formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez biuro obsługi klienta.
Ważne jest też to, że zarówno w przypadku zgłoszeń obsługiwanych przez biuro obsługi klienta, jak i rzecznika klienta, nie ma maksymalnego terminu rozpatrzenia sprawy.
7 komentarzy
-
18.04.2021
Zróbcie coś z natarczywymi nagrodami typu wygrałeś bon na zakupy wartości 500zl..to wasza marka promują ta nagrodę robi się nie dobrze od tej promocji i może zniechęcić klientów do zakupów w waszych sklepach
-
28.02.2020
pic na wodę - fotomontaż i postępujące pranie mózgów klientów
-
26.02.2020
Cześć Koralik :) gratuluję, świetna decyzja że to właśnie Ty ! Powodzenia
-
26.02.2020
Cześć Koralik :) gratuluję, świetna decyzja że to właśnie Ty ! Powodzenia
-
26.02.2020
Jeszcze chwila i powołają swój Rząd.A właściwie już mają,bo nikt od lat nie chce ich "ruszyć". Święta krowa polskiej gospodarki. Sami my Polacy wyhodowaliśmy sobie takiego twora, który teraz zamiata wszystko.Polski handel,dystrybucję i nas mami codziennie niskimi cenami,a rzeczywistość jest zgoła inna. Swoją drogą WH dalej promują poprzez kilka artykułów dziennie Biedrę. co za czasy?
-
26.02.2020
Taki rzecznik będzie narażony na konflikt interesu, nawet jeśli nie raportuje lokalnie, to ostatecznie i tak podlega pod najwyższe władze JM.
-
25.02.2020
To jak wpuścić lisa do kurnika :-)
22