25.02.2020/12:02

Magdalena Koralewska została rzecznikiem klienta Biedronki

Biedronka wprowadziła w Polsce stanowisko rzecznika klienta. Objęła je Magdalena Koralewska, która jest związana z Jeronimo Martins od ponad 20 lat. Przedstawiciele sieci podkreślają, że inicjatywa ma podkreślić znaczenie, jakie przykłada Biedronka do relacji z klientami.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Maggie 26.08.2022

    Mam nadzieje ze pani bedzie reprezentowac interesy klientow. Jak narazie sklepy w polsce zatrzymaly sie w czasach PRLu gdzie pani z za lady byla krolowa a klient mial szczescie ze cos w ogole kupil. To jest jakas farsa.
    Uwazacie sie za firme europejska? Ale swiatopoglad rodem z Kopytkowa.

  • ROMUALDA M 12.06.2022

    No poczekamy zobaczymy czy
    PANI rzecznik jest obiektywna.
    Czy rzeczywiście ryba psuje od głowy

  • klient 27.07.2021

    Zróbcie coś z bałaganem, Obsługa nie reaguje na brak maski bo sami nie przestrzegają . Maski pod brodą Obraz sklepów Biedronki to prymityw,

  • Gość 18.04.2021

    Zróbcie coś z natarczywymi nagrodami typu wygrałeś bon na zakupy wartości 500zl..to wasza marka promują ta nagrodę robi się nie dobrze od tej promocji i może zniechęcić klientów do zakupów w waszych sklepach

  • thomas 28.02.2020

    pic na wodę - fotomontaż i postępujące pranie mózgów klientów

  • Mariu 26.02.2020

    Cześć Koralik :) gratuluję, świetna decyzja że to właśnie Ty ! Powodzenia

  • Mariu 26.02.2020

    Cześć Koralik :) gratuluję, świetna decyzja że to właśnie Ty ! Powodzenia

  • Kupiec 26.02.2020

    Jeszcze chwila i powołają swój Rząd.A właściwie już mają,bo nikt od lat nie chce ich "ruszyć". Święta krowa polskiej gospodarki. Sami my Polacy wyhodowaliśmy sobie takiego twora, który teraz zamiata wszystko.Polski handel,dystrybucję i nas mami codziennie niskimi cenami,a rzeczywistość jest zgoła inna. Swoją drogą WH dalej promują poprzez kilka artykułów dziennie Biedrę. co za czasy?

  • igi 26.02.2020

    Taki rzecznik będzie narażony na konflikt interesu, nawet jeśli nie raportuje lokalnie, to ostatecznie i tak podlega pod najwyższe władze JM.

  • swój 25.02.2020

    To jak wpuścić lisa do kurnika :-)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.