04.05.2020/11:28

Biedronka wprowadziła nową markę własną

Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kilka tygodni temu do oferty nową marką własną - Jadłowiec. Pod nowym brandem operator oferuje dania gotowe w słoikach, w tym m.in.  gołąbki, flaki, pulpety i fasolka po bretońsku.

Marka Jadłowiec, to nowe otwarcie na klasyczne dania gotowe przygotowywane w kuchniach polskich domów. Atrakcyjne, trochę rustykalne etykiety z charakterystycznym piśmiennictwem i ograniczona w zasadzie do trzech (biel, czerń, pomarańcz) liczba kolorów świetnie komponuje z „pomidorową” zawartością słoików.

Firma podkreśla wysoką jakość produktu i wskazuje, że przy produkcji nie zostały wykorzystane substancje konserwujące, barwniki i aromaty.

Biedronka to sieć ponad 3000 supermarketów dyskontowych w całej Polsce. Udziały marki własnej w sprzedaży sieci to ponad 40 proc.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • J 23.07.2020

    Próbowałam każdego dania ,wszystkie są przecudowne jak na wyroby słoików!

  • yerry 01.07.2020

    Jeśli przy produkcji nie zostały wykorzystane substancje konserwujące, barwniki i aromaty... to bardzo proszę !!

  • zeetoos 06.05.2020

    Po co? Przecież mają Culineo! Jadłowiec złotówę droższy a zawartość ta sama.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.