18.06.2020 / 00:12
StoryEditor

Biedronka wysyła pracowników nad morze i daje 350 zł premii za miesiąc pracy

Pracownica sieci sklepów Biedronka (Biedronka / Jeronimo Martins Polska)
Podczas nadchodzących wakacji pracownicy Biedronki otrzymali możliwość połączenia pracy w nadmorskich sklepach z letnim wypoczynkiem. Pracownicy sieci mają możliwość wyboru pracy m.in. w Jastarnii, Nowym Dworze Gdańskim, Stegnie, Dziwnowie i Władysławowie. Biedronka opłaci im dojazd i zakwaterowanie w wybranej miejscowości. Wyjazdy zatrudnionych w Biedronce realizowane są od połowy czerwca do końca sierpnia.

Z czasowego przeniesienia się w regiony turystyczne skorzystają pracownicy, którzy na co dzień zatrudnieni są w sklepach Biedronka położonych w różnych częściach Polski. Sieć za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.11.2025 / 10:43
StoryEditor
Dwie sieci, jeden kierunek: Potężni detaliści testują w supermarketach robotyczne kuchnie
Robotyczzna kuchnia w sklepie Rewe zainspirowała sieć Edeka do testów podobnego rozwiązania (fot. Circus)

Dwie wiodące niemieckie sieci supermarketów, Rewe i Edeka, otwierają nowy rozdział w handlu detalicznym żywnością, wprowadzając do swoich sklepów w pełni autonomiczne, robotyczne kuchnie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Systemy te, przygotowujące i serwujące posiłki bez udziału człowieka, mają być lekiem problemy kadrowe, a także zapewnić klientom lepsze doświadczenia zakupowe.

Klienci supermarketu Rewe w Düsseldorfie w dzielnicy Heerdt mogą od końca października korzystać z rewolucyjnego rozwiązania od monachijskiej firmy robotycznej Circus SE...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 14:53
StoryEditor
"Złoty Graal" Rafała Brzoski. InPost i eBay łączą siły na brytyjskim rynku
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

InPost ogłosił partnerstwo, które może znacząco odmienić jego pozycję na jednym z najważniejszych rynków e-commerce w Europie. Współpraca z eBay to duży krok w strategii ekspansji spółki.

Rafał Brzoska, prezes InPostu poinformował o porozumieniu między InPost UK a platformą eBay, która należy do największych graczy branży e-commerce na Wyspach. W nagraniu opublik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2025 02:10