26.10.2022/19:34

Biedronka z bardzo mocnym wzrostem sprzedaży. Pedro Soares Dos Santos, CEO Jeronimo Martins: Ograniczyliśmy wzrost cen w sklepach, akceptując niższe marże

W ciągu trzech kwartałów br. sprzedaż sieci Biedronka wzrosła o 23 proc., a w ujęciu LFL o 19,5 proc. Wyrażona w euro sprzedaż wyniosła w tym okresie 12,7 mld - to o 19,7 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu 2021 r. W samym trzecim kwartale przychody Biedronki, wyrażone w złotych, podskoczyły aż o 26,4 proc.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Andy 27.10.2022

    Jeśli Biedra, będzie wstawiać stoiska mięsne, nieergonomiczne lodówki z drzwiami, mleko i napoje eksponować w kartonach, aamiast na paletach, rozbudowywać kategorie B-brandów, świecić w sklepie na cała moc w niedziele niehandlowe - tracić przewagę konkurencyjną (niskie ceny), to swoje głupie poczynania przeniesie na dostawców i pracowników - już dziś widać upadające standardy (kolejki, brak cen, brud), to koniec kiedyś nastąpi i Dino (mniejsze i tańsze) ją zje....
    Szkoda!

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także