17.08.2020/16:54

Zarządzanie cenami. Biedronka za błędne oznaczanie cen może zapłacić 115 mln zł kary. Czy mogła tego uniknąć?

Zmiany etykiet cenowych są pracochłonnym procesem i często zdarzają się w nim pomyłki wprowadzające klientów w błąd. Marcin Dobek, członek zarządu Pricely, wskazuje jak zarządzać cenami, by ograniczyć ryzyko pomyłek i jednocześnie prowadzić skuteczną politykę cenową.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Nick 10.01.2022

    To nie jest naciąganie przez firmę handlową to jest brak ludzi do pracy i zbyt dużo obowiązków dla tych co pracują ciekawe jak by pan w pracy się wyrobił jak by miał pan zrobić to co powinny robić 3 osoby . Życzę panu tego .

  • Leon 29.06.2021

    Naciąganie klientów przez nie zmienianie promocyjnych cen, co wychodzi dopiero przy kasie . Tak się dzieje w Biedronce Szczawno-Zdrój Solicka 21.

  • Leon 29.06.2021

    Naciąganie klientów przez nie zmienianie promocyjnych cen, co wychodzi dopiero przy kasie . Tak się dzieje w Biedronce Szczawno-Zdrój Solicka 21.

  • Leon 29.06.2021

    Naciąganie klientów przez nie zmienianie promocyjnych cen, co wychodzi dopiero przy kasie . Tak się dzieje w Biedronce Szczawno-Zdrój Solicka 21.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także