Zarządzanie cenami. Biedronka za błędne oznaczanie cen może zapłacić 115 mln zł kary. Czy mogła tego uniknąć?
Zmiany etykiet cenowych są pracochłonnym procesem i często zdarzają się w nim pomyłki wprowadzające klientów w błąd. Marcin Dobek, członek zarządu Pricely, wskazuje jak zarządzać cenami, by ograniczyć ryzyko pomyłek i jednocześnie prowadzić skuteczną politykę cenową.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
10.01.2022
To nie jest naciąganie przez firmę handlową to jest brak ludzi do pracy i zbyt dużo obowiązków dla tych co pracują ciekawe jak by pan w pracy się wyrobił jak by miał pan zrobić to co powinny robić 3 osoby . Życzę panu tego .
-
29.06.2021
Naciąganie klientów przez nie zmienianie promocyjnych cen, co wychodzi dopiero przy kasie . Tak się dzieje w Biedronce Szczawno-Zdrój Solicka 21.
-
29.06.2021
Naciąganie klientów przez nie zmienianie promocyjnych cen, co wychodzi dopiero przy kasie . Tak się dzieje w Biedronce Szczawno-Zdrój Solicka 21.
-
29.06.2021
Naciąganie klientów przez nie zmienianie promocyjnych cen, co wychodzi dopiero przy kasie . Tak się dzieje w Biedronce Szczawno-Zdrój Solicka 21.
3