17.08.2020/16:54

Zarządzanie cenami. Biedronka za błędne oznaczanie cen może zapłacić 115 mln zł kary. Czy mogła tego uniknąć?

Zmiany etykiet cenowych są pracochłonnym procesem i często zdarzają się w nim pomyłki wprowadzające klientów w błąd. Marcin Dobek, członek zarządu Pricely, wskazuje jak zarządzać cenami, by ograniczyć ryzyko pomyłek i jednocześnie prowadzić skuteczną politykę cenową.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Leon 29.06.2021

    Naciąganie klientów przez nie zmienianie promocyjnych cen, co wychodzi dopiero przy kasie . Tak się dzieje w Biedronce Szczawno-Zdrój Solicka 21.

  • Leon 29.06.2021

    Naciąganie klientów przez nie zmienianie promocyjnych cen, co wychodzi dopiero przy kasie . Tak się dzieje w Biedronce Szczawno-Zdrój Solicka 21.

  • Leon 29.06.2021

    Naciąganie klientów przez nie zmienianie promocyjnych cen, co wychodzi dopiero przy kasie . Tak się dzieje w Biedronce Szczawno-Zdrój Solicka 21.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także