21.10.2016 / 21:58
StoryEditor

Biedronka zanotowała ponad 10-proc. wzrost sprzedaży w III kw.

Sklep sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Biedronka notuje świetne wyniki za trzy kwartały 2016 r. Sprzedaż największej sieci handlowej w Polsce wzrosła o 9,9 proc. (w walucie lokalnej), w tym w ostatnim kwartale o imponujące 10,2 proc. O 8,7 proc. (8.5 proc. w III kw. br.) urosła sprzedaż like-for-like (LFL).

Wszystkie sieci handlowe należące do Grupy Jeronimo Martins zanotowały w ostatnim kwartale mocny wzrost, dzięki czemu sprzedaż grupy po 9 miesiącach br. wzrosła o 5,5 proc. (9,3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 19:34
StoryEditor
Ważą się losy podwyżki tzw. podatku cukrowego. Branża napojowa wstrzymuje oddech
Wg szacunków wyższy ”podatek cukrowy” spowoduje wzrost cen napojów o 9 do blisko 20 proc. w zależności od kategorii (fot. Shutterstock)

5 listopada w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie projektu zmiany ustawy o zdrowiu publicznym. Dokument ten jest ważny dla branży napojowej, ale też dla konsumentów, ponieważ zakłada podniesienie tzw. podatku cukrowego, który w Polsce jak na razie obejmuje wyłącznie napoje. Partie opozycyjne mówią tej podwyżce stanowcze "nie".

Prawo i Sprawiedliwość (PiS) oraz Konfederacja stanowczo sprzeciwiły się rządowemu projektowi zaostrzenia przepisów dotyczących opłaty cukrowej, domagając się jego odrzucenia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 13:49
StoryEditor
Lewiatan buduje strategię supermarketyzacji sieci. Markety operatora puchną coraz mocniej
Na zdj. sklep sieci Lewiatan (fot. Shutterstock)

Przez pierwszych dziewięć miesięcy bieżącego roku PSH Lewiatan uruchomiła 225 nowych sklepów. Średnia powierzchnia sklepu Lewiatan systematycznie rośnie i wynosi blisko 200 mkw. Obecnie sieć Lewiatan zrzesza 3292 sklepów. Na koniec 2024 r. było ich 3255.

W ciągu pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku, Polska Sieć Handlowa Lewiatan uruchomiła 225 nowe placówki handlowe. Jak podaje operator, obecnie sieć zrzesza 3292 skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. listopad 2025 08:38