21.10.2016/21:58

Biedronka zanotowała ponad 10-proc. wzrost sprzedaży w III kw.

Biedronka notuje świetne wyniki za trzy kwartały 2016 r. Sprzedaż największej sieci handlowej w Polsce wzrosła o 9,9 proc. (w walucie lokalnej), w tym w ostatnim kwartale o imponujące 10,2 proc. O 8,7 proc. (8.5 proc. w III kw. br.) urosła sprzedaż like-for-like (LFL).

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Britcom5 23.10.2016

    2700 Biedronek ma sprzedaż 7,1 mld i to jest 70% obrotów całej grupy. Ale tylko 404 sklepy Pingo mają sprzedaż 2,6 mld co stanowi 37% polskiego oddziału. Średnio sklep Pingo ma 2,5 większe przychody od Biedronki. Powierzchnia handlowa biedronki jest 4 razy większa niż Pingo. Wniosek : Biedronka nie jest takim Mocarzem.

  • ERA 22.10.2016

    Widać 500+ im służy.....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.