26.04.2019/10:31

Biedronka ze spadkiem sprzedaży LFL w I kw. br. Winna Wielkanoc i zakaz handlu

Do 2,9 mld euro wzrosły w I kw. 2019 przychody sieci Biedronka. Oznacza to wzrost o 2 proc. (w walucie krajowej). Jednocześnie sprzedaż LFL największego detalisty w Polsce spadła o 1,1 proc., na co w dużej mierze miało wpływ przesunięcie terminu Świąt Wielkanocnych oraz zmniejszenie o 7 liczby niedziel handlowych w kalendarzu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • czas się poprawić na lepsze... 29.04.2019

    Biedronka ma największy wśród dyskontów odsetek produktów śmieciowych - czyli nadających się najlepiej zaraz po zakupie do wyrzucenia na śmieci. Dlaczego przy tych paskudnych i sklepach gdzie sprzedają najwięcej produktów śmieciowych nie stoją takie wielkie kontenery - aby można było tam wrzucać produkty śmieciowe zakupione przez nadal ogłupionych ludzi zaraz po zakupie... Zarazem niech Lidl, Aldi czyli pozostałe dyskonty i inne większe sklepy nie kombinują aby pogarszać swój asortyment na gorszy - lepiej zawsze poprawiać i ograniczać ilość wszelkich szkodliwych dodatków - inaczej ludzie jak zmądrzeją przestaną tam prawie wszystko kupować...

  • Alojzy 28.04.2019

    Ludzie tam już nie chcą chodzić. Idźmy do polskich sklepów lokalnych małych jakiś pss, Gs itp. nauczmy się budować kapitał narodowy. Wyzbyjmy się tej służebności kupowania tylko w zachodniej sieci.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.