Biedronka ze spadkiem sprzedaży LFL w I kw. br. Winna Wielkanoc i zakaz handlu
Do 2,9 mld euro wzrosły w I kw. 2019 przychody sieci Biedronka. Oznacza to wzrost o 2 proc. (w walucie krajowej). Jednocześnie sprzedaż LFL największego detalisty w Polsce spadła o 1,1 proc., na co w dużej mierze miało wpływ przesunięcie terminu Świąt Wielkanocnych oraz zmniejszenie o 7 liczby niedziel handlowych w kalendarzu.
Pozostało jeszcze 84% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
29.04.2019
Biedronka ma największy wśród dyskontów odsetek produktów śmieciowych - czyli nadających się najlepiej zaraz po zakupie do wyrzucenia na śmieci. Dlaczego przy tych paskudnych i sklepach gdzie sprzedają najwięcej produktów śmieciowych nie stoją takie wielkie kontenery - aby można było tam wrzucać produkty śmieciowe zakupione przez nadal ogłupionych ludzi zaraz po zakupie... Zarazem niech Lidl, Aldi czyli pozostałe dyskonty i inne większe sklepy nie kombinują aby pogarszać swój asortyment na gorszy - lepiej zawsze poprawiać i ograniczać ilość wszelkich szkodliwych dodatków - inaczej ludzie jak zmądrzeją przestaną tam prawie wszystko kupować...
-
28.04.2019
Ludzie tam już nie chcą chodzić. Idźmy do polskich sklepów lokalnych małych jakiś pss, Gs itp. nauczmy się budować kapitał narodowy. Wyzbyjmy się tej służebności kupowania tylko w zachodniej sieci.
5