28.07.2016/05:54

Biedronka zwiększa dynamikę wprowadzania do sklepów marek własnych

Należąca do grupy Jeronimo Martins sieć Biedronka zwiększyła dynamikę wprowadzania na półki swoich sklepów nowych produktów w ramach marki własnej o ponad 28 proc. O ile w pierwszej połowie ub.r. lider polskiego handlu wprowadził na rynek 177 towarów private label, o tyle w tym samym okresie tego roku debiutów tych było aż 247.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.