01.03.2018 / 15:18
StoryEditor

Biedronka zwiększa sprzedaż dzięki wzrostom wartości koszyka zakupowego

Promocje wspierają gotowość konsumentów do kupowania droższsych i lepszych towarów (Archiwum Wiadomości Handlowych)
– Głównym motorem wzrostu sprzedaży LfL w Biedronkach był wzrost wartości koszyka zakupowego. Klienci chętniej sięgają po droższe produkty, a promocje organizowane w sieci wzmacniają ten trend. Producenci współfinansują promocje, bo gwarantuje mu to wzrost sprzedaży i udziałów w rynku – wyjaśnia Ana Luísa Virgínia, szefowa biura zarządu Jerónimo Martins.

– Wzrost średniej wartości koszyka zakupowego w Biedronkach wiąże się z gotowością klientów do kupowania lepszych i droższych produktów. Przygotowując promocje, staramy się wyko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Konrad Kaszuba
16.12.2025 / 09:55
StoryEditor
PIP robi nalot na firmy kurierskie. Inspektorzy przyjrzą się pracy kurierów w Wigilię
Na wniosek szefowej resortu pracy PIP ma przeprowadzić kontrole umów kurierów pracujących w Wigilię (fot. Shutterstock)

Tegoroczna Wigilia po raz pierwszy jest dniem ustawowo wolnym od pracy. Część firm kurierskich planowała jednak wysłać tego dnia kurierów w trasy ze świątecznymi paczkami. Agnieszka Dziemianowicz-Bąk, ministra rodziny, pracy i polityki społecznej, postanowiła interweniować.

Po doniesieniach mediów na temat tego, że część firm kurierskich planuje wysłać w Wigilię kurierów do rozwożenia paczek, szefowa resortu pracy zgłosiła sprawę Państwowej Inspekc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2025 / 22:24
StoryEditor
Agenci AI w płatnościach. Visa przygotowuje rynek na masową adopcję w 2026 r.

Jeszcze niedawno sztuczna inteligencja pomagała tylko wyszukiwać produkty. Dziś zaczyna samodzielnie finalizować płatności. Visa i jej partnerzy pokazują, że agenci AI przestają być eksperymentem, a bezpieczne transakcje realizowane przez algorytmy mogą stać się codziennością już w 2026 roku.

Od wyszukiwania do zakupu: nowa rola agentów AI

Prawie połowa konsumentów korzysta dziś ze sztucznej inteligencji na etapie zakupów. Jak pokazują badania Visa, 47 proc. amery...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2025 06:01