07.05.2019/13:51

Biedronka zwiększyła udziały w polskim rynku o 3 punkty bazowe

Biedronka zwiększa udziały w rynku. Sieć utrzymuje konkurencyjność cenową. Spadła liczba paragonów, ale wzrosła wartość średniego koszyka zakupowego – komentuje Ana Luísa Virgínia, była szefowa biura zarządu, od kwietnia 2019 r. CFO Jeronimo Martins.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • niestety najgorszy dyskont 07.05.2019

    Biedronka to tak naprawdę najgorszy dyskont od zawsze i na zawsze tak pozostanie - takie podejście mają też od zawsze właściciele niezależnie kto tam teraz zarządza - zawsze podejście aby było wszystko jak najgorsze jakościowo, najtańsze, żadne czyli śmieciowe tylko raz po raz się postarają coś dobrego zaoferować aby ukrywać prawdziwe cele - mające też na celu oszukiwanie, ogłupianie, oferowanie produktów śmieciowych gdzie w Biedronce jest ich zawsze najwięcej w porównaniu do Lidla lub ALDI gdzie jest zawsze znacznie lepiej niż w Biedronce. Nikt nie zapomni też jaka była i nadal to pozostaje była Biedronka jeszcze wcześniej - jak źle traktowano pracowników co nadal ma miejsce niestety, jaka ilość była wtedy śmieciowych produktów pamiętając również jakie brzydkie i paskudne są w większości te sklepy - czyli wszystko ma być tanio, śmieciowa jakość, wyzysk, kombinowanie itd...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.