Biedronka zwiększyła udziały w polskim rynku o 3 punkty bazowe
Biedronka zwiększa udziały w rynku. Sieć utrzymuje konkurencyjność cenową. Spadła liczba paragonów, ale wzrosła wartość średniego koszyka zakupowego – komentuje Ana Luísa Virgínia, była szefowa biura zarządu, od kwietnia 2019 r. CFO Jeronimo Martins.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
07.05.2019
Biedronka to tak naprawdę najgorszy dyskont od zawsze i na zawsze tak pozostanie - takie podejście mają też od zawsze właściciele niezależnie kto tam teraz zarządza - zawsze podejście aby było wszystko jak najgorsze jakościowo, najtańsze, żadne czyli śmieciowe tylko raz po raz się postarają coś dobrego zaoferować aby ukrywać prawdziwe cele - mające też na celu oszukiwanie, ogłupianie, oferowanie produktów śmieciowych gdzie w Biedronce jest ich zawsze najwięcej w porównaniu do Lidla lub ALDI gdzie jest zawsze znacznie lepiej niż w Biedronce. Nikt nie zapomni też jaka była i nadal to pozostaje była Biedronka jeszcze wcześniej - jak źle traktowano pracowników co nadal ma miejsce niestety, jaka ilość była wtedy śmieciowych produktów pamiętając również jakie brzydkie i paskudne są w większości te sklepy - czyli wszystko ma być tanio, śmieciowa jakość, wyzysk, kombinowanie itd...
36