28.03.2018/08:55

Biurowce na celowniku sieci. Żabka stawia na komercyjne lokalizacje

Sieć Żabka dostosowuje się do zmian zachowań konsumentów. - Żabka bardzo dobrze wpisuje się w charakter obiektów o dużym natężeniu ruchu, takich jak biurowce, centra handlowe czy budynki użyteczności publicznej - mówi Agata Michalska, manager ds. ekspansji w centrach handlowych w sieci Żabka.

- Rozwój naszej sieci sklepów w tym obszarze jest konsekwencją realizowanej polityki firmy, by być jak najbliżej klientów i odpowiadać na ich bieżące potrzeby - tłumaczy Agata Michalska.

Jak zapewnia, jednym z takich miejsc są biurowce. - Sklepy zlokalizowane w biurowcach przede wszystkim dają możliwość dokonania wygodnych zakupów i załatwienia codziennych spraw pracownikom tych budynków, a także umożliwiają im skorzystanie z oferty gastronomicznej sklepu tj. szybkich przekąsek, świeżo mielonej kawy na wynos i dań gotowych - mówi manager w Żabka.

Dlatego sieć dopasowała format do potrzeb lokalizacji. Oprócz asortymentu dopasowanego do potrzeb pracowników biur, w sklepach powstają przestrzenie ze stolikami, przy których można spędzić przerwy kawowe. - Sklepy Żabka zlokalizowane w biurowcach są tak zaprojektowane, by mogli korzystać z nich zarówno  pracownicy budynków jak również przechodnie. Często posiadają dwa wejścia – frontowe i od wewnątrz budynku, dzięki czemu dostęp do sklepu nie jest uzależniony od godzin funkcjonowania biurowca. Każda lokalizacja, w której zamierzamy otworzyć placówkę, jest analizowana pod kątem potencjału sprzedażowego. Daje nam to pewność, że sklep zyska założoną rentowność - tłumaczy Agata Michalska.

Jeśli chodzi o asortyment, w takich sklepach najchętniej sprzedają się przekąski śniadaniowe - kanapki, grillowane tosty i zdrowe soki. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.