Black Friday i Cyber Monday to okazja dla e-sprzedawców
23 i 26 listopada odbędą się dwa najważniejsze "święta" dla branży e-commerce. Black Friday i Cyber Monday to szansa, jak pisze Puls Biznesu, do zdobycia lojalnych klientów przez e-sklepy.
Według ekspertów bardzo często promocje przyciągają nie lojalnych klientów, ale tych poszukujących wyłącznie okazji. Szczególnie mocno dotykało to firmy, które sprzedawały vouchery na bardzo tanie usługi. Wyprzedaż znacznej ich liczby sprawiała, że przedsiębiorcy musieli przez wiele miesięcy pracować za darmo i plajtowali.
Dlatego z okazji najbliższych dni szczególnie małe sklepy powinny pamiętać o tym, że klienta da się zdobyć długoterminowo, a rezygnacja z marży może być złym posunięciem.
3 komentarze
-
26.11.2018
Żeby dobrze na tym wyjść, trzeba znać ceny. W przeciwnym wypadku bardzo łatwo można przepłacić. Nie wszędzie te promocje są realne - w niektórych miejscach to ściema. O takich przypadkach nie piszę, ale wspomnę o Virtualo - kilka ebooków kupionych, wszystko dużo taniej niż kilka tygodni temu. Trzeba po prostu uważać.
-
24.11.2018
ja wczoraj w media expert przez ineternet kupiłam naprawde sporo rzeczy, wiec sie ciesze ze sie udało wygrzebac promocje
-
24.11.2018
ciekawe co tam ME da na cyber monday, bo na razie black friday ekstra promocje
8