Black Friday i Cyber Monday to okazja dla e-sprzedawców
23 i 26 listopada odbędą się dwa najważniejsze "święta" dla branży e-commerce. Black Friday i Cyber Monday to szansa, jak pisze Puls Biznesu, do zdobycia lojalnych klientów przez e-sklepy.
Pozostało jeszcze 72% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
26.11.2018
Żeby dobrze na tym wyjść, trzeba znać ceny. W przeciwnym wypadku bardzo łatwo można przepłacić. Nie wszędzie te promocje są realne - w niektórych miejscach to ściema. O takich przypadkach nie piszę, ale wspomnę o Virtualo - kilka ebooków kupionych, wszystko dużo taniej niż kilka tygodni temu. Trzeba po prostu uważać.
-
24.11.2018
ja wczoraj w media expert przez ineternet kupiłam naprawde sporo rzeczy, wiec sie ciesze ze sie udało wygrzebac promocje
-
24.11.2018
ciekawe co tam ME da na cyber monday, bo na razie black friday ekstra promocje
6