31.03.2022/18:16

Bojkot konsumencki firm Auchan, Nestle, Decathlon czy Leroy Merlin za pozostanie w Rosji dewastuje ich potencjał marketingowy [ANALIZA]

Bojkot konsumencki firm, które nie wycofały się z Rosji po jej inwazji na Ukrainę, uzyskuje w mediach społecznościowych bezprecedensową skalę. Może się nie przekładać bezpośrednio na bieżące decyzje konsumentów. Ma jednak dla bojkotowanych marek poważne konsekwencje – również w długi okresie – dla ich potencjału mediowego. Mimo potężnych budżetów mediowych, będą miały problemy w komunikacji z konsumentami.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Nickt 05.04.2022

    @ żal

    Pisowski trolu - ile Ci płacą z naszej polskiej kasy za szkodzenie Polsce ?

  • żal 03.04.2022

    Szanowna komunistyczna podróbko Nickt'a - lecz się na nogi bo na głowę już za późno.

  • Nickt 02.04.2022

    Pis jeszcze niedawno wspierał putinowską Rosję -był sojusznikiem Le Pen i Orbana, organizował spotkania proputinowskich organizacji w których sam brał udział. A co mówili ludzie z PIsu- że flaga Unii to szmata, że mamy okupację brukselską, że Unia prowadzi wojnę z Polską. Dopiero jak zaczęła nam grozić okupacja rosyjska to zmienili retorykę. Ale pis dalej dąży do zniszczeni demokracji i wprowadzeniu systemu autorytarnego na wzór rosyjski.

  • Mmaa 02.04.2022

    Proszę o podanie zastępstwa karmy dla kota zamiast Purina One(to produkuję Nestle a chcę bojkotować)

  • Myśliciel 1 01.04.2022

    Nic francuskiego, nic z nastle i nic z unilevera ot i cała dewizą zakupowa dla konsumenta a i jeszcze jak najmniej(tylko co niezbędne) u niemca

  • Realista 01.04.2022

    Europa zach. a zwłaszcza korporacje francuskie -kompromitacja na całej lini. Kasa , kasa i kasa a te banały o solidarności i praworządności to gra polityczna. A co z Unilewerem, Mondelezem taż są na tym rynku czy tylko cicho-sza. To największe firmy światowe w FMCG.

  • Trzeźwy obserwator 01.04.2022

    Jak Rosja nie zazna klęski militarnej, to nigdy się nie zmieni. Ludzie zawsze będą biedni, a władza będzie ich grabić i nastawiać przeciw światu - "bogaci faszyści". Tylko tlęska może doprowadzić do realnej zmiany, w przeciwnym razie znowu ogłoszą sukces nad faszystowską Europą, pohandlują ropą, wzmocnią armię i jak pokonany blokers wrócą z zemstą na tym kto ich pokonał i na świadkach - całej Europie.
    Kolos na glinianych nogach, ale z atomówką za kufajką, to jak szympans z Kałachem - niby zabawny, ale...

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także