19.08.2020/10:47

Bonus E.Leclerc - sieć E.Leclerc uruchomiła w Polsce pełną wersję swojej aplikacji mobilnej

Specjalne kupony rabatowe i oferty oraz możliwość wygodnego korzystania z karty lojalnościowej – między innymi o te funkcje została wzbogacona aplikacja Bonus E.Leclerc. Jej najnowsza wersja jest już dostępna dla klientów. Od 19 sierpnia można z niej korzystać w niemal wszystkich sklepach marki.

Aplikacja pozwala na łatwe użytkowanie karty lojalnościowej z poziomu smartfona. Oznacza to, że posiadacze plastikowej wersji karty będą mogli od teraz korzystać z ofert specjalnych za pomocą jej cyfrowego odpowiednika. Co więcej, posiadacze aplikacji mobilnej Bonus E.Leclerc otrzymają dostęp do kuponów rabatowych, przeznaczonych jedynie dla jej użytkowników. Pozwoli to klientom na jeszcze większe oszczędności podczas zakupów. Zarówno karta lojalnościowa, jak i aplikacja mobilna obowiązują we wszystkich sklepach E.Leclerc, oprócz sklepu w Stalowej Woli, który dołączy do programu wkrótce.

– Nowe funkcjonalności Bonus E.Leclerc sprawiają, że zakupy w naszych sklepach są wygodniejsze. Klienci mają teraz wszystkie informacje o ofercie i promocjach w jednym miejscu. To ważny krok w kierunku poprawy komfortu zakupów i technologicznego rozwoju naszej grupy – podkreśla Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor handlowy E.Leclerc.

Aplikacja, oprócz łatwego dostępu do promocji i dodatkowych rabatów, umożliwia także przeglądanie gazetek poszczególnych sklepów oraz listy wszystkich placówek wraz z godzinami ich otwarcia czy informacją o aktualnych cenach na stacjach paliw. Zawiera ona także historię zakupów, co oznacza, że klienci nie będą już musieli przechowywać tradycyjnych paragonów, ponieważ będą mieli do nich dostęp w wersji cyfrowej. Dodatkowo w sekcji „Kuchnia E.Leclerc” znajduje się baza inspiracji kulinarnych dla użytkowników aplikacji.

Sieć E.Leclerc działa w Polsce od 1995. Obecnie firma zatrudnia ponad 5000 pracowników w 46 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 15 województw. Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwój sklepów już istniejących, zrzeszanie niezależnych partnerów oraz na zewnętrznym rozwoju. W roku 2018 E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,91 mld zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także