06.11.2018 / 11:28
StoryEditor

BP przygląda się losom Piotra i Pawła. Co dalej ze sklepami Piotr i Paweł Po Drodze?

BP współpracuje z siecią Piotr i Paweł od lata ubiegłego roku (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Mija 15 miesięcy od debiutu konceptu Piotr i Paweł Po Drodze na stacjach BP . Zgodnie z pierwotnymi zapowiedziami, do połowy przyszłego roku działać miało w całym kraju nawet 150 takich placówek, jednak ze względu na problemy Piotra i Pawła, plany jakiejkolwiek ekspansji zostały wstrzymane - stanęło na zaledwie trzech sklepach. Prezes BP Bogdan Kucharski w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że dalsza współpraca z Piotrem i Pawłem jest możliwa, jednak koncern jest także przygotowany na alternatywny scenariusz.

- Projekt cały czas funkcjonuje, przyglądamy mu się, jego efektywności. Oczywiście w kontekście pojawiających się informacji rynkowych dotyczących Piotra i Pawła zastanawiamy si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 10:00
StoryEditor
Flagowy sklep Netto poszedł z dymem! Pożar doszczętnie strawił sklep w Grodzisku Mazowieckim
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Flagowy koncept 4.0 sieci Netto przestał istnieć. Sklep w Grodzisku Mazowieckim, w którym testowano nowe rozwiązania, spłonął. Na szczęście obyło się bez ofiar.

Sklep spłonął w nocy z 4 na 5 listopada. Strażacy dostali wezwanie przed godziną 2 w nocy.  

- Ogniem objęta była większa część budynku o wymiarach 60 na 30 metrów. Poża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 11:08
StoryEditor
Pepco Group nie zdobędzie 2 mld zł. Pierwsza emisja na polskim rynku obligacji będzie warta o wiele mniej
Pepco Group planuje pierwszą emisję obligacji w Polsce o wartości setek mln zł (fot. Solarisys/Shutterstock)

Pepco Group ogłosiła plany przeprowadzenia swojej pierwszej emisji obligacji w Polsce. Inwestorzy kwalifikowani będą mogli nabyć papiery dłużne o łącznej wartości do 600 mln zł. Na co spółka przeznaczy środki z emisji i jak będzie wyglądała jej struktura?

Pepco Group N.V. poinformowała, że jej w pełni zależna spółka PEU (FIN) plc zamierza przeprowadzić pierwszą emisję obligacji w ramach programu emisji ustanowionego 2 paździer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 13:48