21.12.2018/08:06

Bracia Sadownicy rosną w siłę

W pierwszym roku działalności Bracia Sadownicy sprzedali towar o wartości 15 mln złotych. W przyszłym roku ma być nawet dwukrotnie lepiej - pisze Puls Biznesu.

W tym momencie Bracia Sadownicy mają 30 linii produktowych. Kiedy startowali rok temu było ich tylko 12. Jak zapewniają, mimo wszystko mają jeszcze wiele pomysłów na kolejne projekty. Obecnie wdrażany jest np. grzany sok jabłkowy.

Bracia Sadownicy swoje produkty sprzedają w największych sieciach handlowych, jak Żabka, Lidl, Biedronka, Auchan, Netto, Makro, Orlen czy SHell. Firma chce jednak rozwijać się także w sieci sklepów tradycyjnych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.