04.08.2016/12:46

Branża FMCG inwestuje w analizę danych

Już 30 proc. firm z branży dóbr konsumpcyjnych korzysta z usług analityków danych, a w ciągu najbliższych dwóch lat ten odsetek się podwoi – twierdzi KPMG.

Przedsiębiorcy, którzy chcą zapewnić sobie przewagę konkurencyjną, zmuszeni są niejako do przekształcania swoich firm w taki sposób, by były zdolne do reagowania na potrzeby klientów w obrębie wielu kanałów i na różnych etapach kontaktu z konsumentami.

Tymczasem w przyszłości duży problem może stanowić brak pełnego zrozumienia fundamentalnych oczekiwań klientów – wynika z najnowszego badania KPMG i organizacji The Consumer Goods Forum, przeprowadzonego wśród 400 członków kadry kierowniczej firm zajmujących się produkcją lub sprzedażą detaliczną artykułów spożywczych i innych dóbr konsumpcyjnych z 27 krajów. Stąd rosnące zainteresowanie analizą danych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.