17.02.2013/22:49

Branża spożywcza bardziej optymistyczna niż cały rynek

Menadżerowie największych przedsiębiorstw szykują się w 2013 roku do obrony wolumenów sprzedaży. Głównym argumentem w tej walce często staje się cena, co prowadzi do ogromnej presji na osiągane marże oraz stwarza ryzyko nasilenia się wyniszczających wojen cenowych. Jeśli firmy nie zacisną pasa i nie poprawią skuteczności działań sprzedażowych, czeka nas fala bankructw – to główne wnioski z badania zrealizowanego przez FernPartners pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.