Bricomarche testuje... Bricomaty. Sieć inwestuje w click&collect
Klienci pięciu supermarketów budowlanych Bricomarché zlokalizowanych w Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli od lutego korzystają z nowej opcji dostawy, jaką są... Bricomaty. Rozwiązanie to pozwala na zamówienie produktów przez internet i odebranie ich w specjalnie wyznaczonych do tego boksach.
Bricomaty to boksy zlokalizowane przed sklepami Bricomarché w specjalnie oznaczonych strefach, które umożliwiają elastyczny czas odbioru produktów zakupionych w sklepie internetowym lub stacjonarnym. Obecnie zostały one rozlokowane w 5 miastach: Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli. W ramach dostawy do Bricomatów sieć oferuje szeroką gamę produktów. Można w nich odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest całkowicie unikatowe w tego typu rozwiązaniach.
– Jesteśmy dumni, że jako jedyna sieć supermarketów z branży „dom i ogród” wprowadziliśmy tę nowatorską formę odbioru towarów, która pozwala nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszego Klienta. Bricomaty umożliwiają mu odbiór zamówień w dogodnym dla niego dniu i godzinie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. Co ważne usługa ta jest całkowicie darmowa – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje
– Cały proces odbioru zamówienia jest niezwykle prosty. Klient jedynie wprowadza na ekranie swój numer telefonu, podany podczas zakupów, oraz kod dostępu, który otrzymał w formie SMS-a - dodaje Jańczak-Stefanide.
Sieć Bricomarche zapowiada, że jeśli Bricomaty dobrze się przyjmą na rynku, to już w najbliższym czasie sieć tego rodzaju punktów odbioru zamówień w Polsce zostanie poszerzona.
6